[Qui-deu-a-qui] Repsol contra-junta 17 de maig!!!

Iolanda Fresnillo iolanda.fresnillo en debtwatch.org
Jue Mar 30 12:00:33 CEST 2006

A mi em sembla moooolt bona idea, sobre tot el tema del vídeo i de la
taula rodona. Nosaltres ja tindrem el llibre de deute il·legítim, i la
Laura Ramos, l'autora, argentina i experta en temes de deute il·legítim
igual podria participar ... en sap un munt del tema deute argentí ...
Ho parlem dimarts a la reunió, però estaria bé saber si podem disposar
del vídeo (amb "drets" per exhibir-lo ...)

Em sap greu però fins avui no he tingut 5 minutets per poder fer un
resum de la reunió de l'altre dia, ho faig pensant en com van quedar les
coses de cara al tema repsol i que queda per fer, ok?

LLEI DE DEUTE: vam parlar una mica de com estàven les negociacions i el
Luís va proposar de fer un nou e-mail, més concret, amb els temes que
podem aconseguir amb més facilitat o més importants, per enviar als
diputats. Ell ja va fer una proposta però la Gemma va comentar a
posteriori que a l'assamblea de Madrid es va decidir que el mínim que
demanàvem com a campanya era l'altre e-mail, i aquest era més "mínim"
... ho podem seguir discutint ja que la ponència encara no ha acabat la
seva feina ...

SEMINARI REPSOL-DEUTE ECOLÒGIC: vam parlar de dates, però donades les
noves informacions ho haurem de replantejar. Ara es proposa 6 o 13 de maig.
_Lloc_: dels que l'adriana va sondejar, el més factible i el millor era
la UB (edifici central Pl Universitat), a través de la fundació
solidaritat UB. Ho està mirant l'Adri (suposo que ja estàs mirant si es
pot en les noves dates, oi?)
_Ponents_: la proposta és un ponent per eix de campanya, un del sud i un
del nord. Els del Sud depenen de la gent que porti la campanya repsol
per la contrajunta de Madrid. Els del nord proposats i contactats són:
Deute ecològic algú de l'ODG o d'Ecologistes en Acció; de crisis
energètica el Marc Pou, professor d'ambientals a la UAB; de democràcia i
ETNs l'Albert Recio, professor d'economia a la UAB. Hi estan treballant
la Gemma i el Luís (suposo que els heu demanat si poden en les noves dates)
_Accions_: ens vam mirar les accions que va proposar el Max. El tema de
tintar les fonts el vam descartar per la dificultat de que hi participi
la gent i pq ens hauríem de traslladar massa del lloc on estem. L'altra
idea va agradar, la del mural amb imatges de naturalesa o del sud, i una
performance on pugui participar la gent vestida de Repsol llençant
globus amb tinta negra, i fins i tot afegint un nou actor que puguin ser
els moviments socials o la justícia global que enmanilli als de repsol i
els detingui per dur-los a judici. Vam quedar que concretaríem més a la
propera reunió
_Materials:_ es farà un mail de difusió, un tríptic (exposant els 3
eixos, deute ecològic, crisis energètica i democràcia i ETNs) al que
ajudaran la gent de la campanya repsol, i un dossier informatiu amb el
que aportin els ponents. Ens hi posem el Pedro, la Bero, la Griselda i
la Iolanda

Van discutir també el tema de la resposta a la carta del CJB (que ja
s'ha enviat), i lo de les escoles compromeses (que vaig enviar l'altre
dia), així com demanar ponents per xerrades .... i con esto y un
bizcocho, hasta el martes que viene a las 8 en el SCI!!!!!!!!!

Iolanda

En/na Jordi Pons ha escrit: