[Qui-deu-a-qui] Viatge a Madrid

iolanda.fresnillo en debtwatch.org iolanda.fresnillo en debtwatch.org
Vie Ene 20 18:52:37 CET 2006

Hola

Com sabeu els dies 11 i 12 de febrer hi ha reunió de coordinació estatal de QDQ
a Madrid. A la darrera reunió va sortir un grup de gent que estava disposada a
viatjar a la reunió (Àlex, Bero, Pedro, Gemma, David i jo, crec).

Vaig mirar ahir la disponibilitat de bitllets de tren. Per viatjar el divendres
a la tarda (18.30-23.00) encara queden un centenar de places, però per viatjar
amb el talgo de nit (23.00 - 07.00) la cosa està més difícil, ja que només
queden unes 20 places.

Per la tornada el diumenge amb el tren de la tarda (19.00 - 23.30) quedaven poc
més de 80 places. I per la nit quedaven també menys de 20 places.

Ja sé que encara falta, però per experiència sé que els bitllets de tren a
Madrid volen. Per tant, els qui volgueu participar a la reunió estatal i
volgueu anar en tren, ho podríeu confirmar dilluns com a tard per comprar els
bitllets junts? (i així, si coincidim en horaris, viatjar juntes). A l'ODG
comprarem els nostres bitllets el dilluns. També es pot espavilar cadascú pel
seu compte...

Recordem que, en principi, després a Madrid es farà socialització de despeses,
de manera que part del bitllet segurament se'ns retornarà.

Ens veiem dimarts a la FCONGD

Iolanda
PD A mi em sembla bé la proposta de Setem d'imprimir més material ... avui he
rebut un mail de Tarragona que en necessiten per un acte la setmana vinent ...