[Qui-deu-a-qui] Re: Resumen de Qui-deu-a-qui , Vol 21, Envío 3

gemma.tarafa en debtwatch.org gemma.tarafa en debtwatch.org
Mar Dic 5 02:14:31 CET 2006

Hola a tothom...:)

Rebeca...Aquesta és la “formació de formadors/es” que vam estar comentant
a la primera reunió de materials. No et preocupis per les places, això no
és cap problema. Aquesta formació està dirigida sobretot a persones de la
campanya, així com a persones d'entitats i col·lectius que estan
interessades en aquests temes...L'objectiu és que després de la formació,
tots i totes (amb les eines que rebem) ens veiem capaços de donar una
xerrada.

Serà molt interessant que els de Tarragona hi pugueu assistir. Ja ens
diràs alguna cosa.

Al mail informatiu d'ahir trobaràs un link amb el lloc de la web on està
penjat el díptic. Ho vam enviar la setmana passada però crec que hi ha
hagut un problema al servidor perquè no tothom ho va rebre.

Un petonas,

Gemma:)