[Qui-deu-a-qui] Re: Resumen de Qui-deu-a-qui, Vol 21, Envío 3

Rebeca Tomás retosm en yahoo.com
Lun Dic 4 17:16:57 CET 2006

Merci

No em consta que els de TGN haguem rebut aquest info
abans. A qui va dirigit? Si és també per gent que està
 ala campanya, mirarem a veure si algú hi pot
assistir. Quantes places hi ha?

1. Formació de formadors/es

<13437.85.50.69.131.1165248328.squirrel en www.debtwatch.org>

http://www.moviments.net/pipermail/qui-deu-a-qui/attachments/20061204/9067283c/formaciodeformadors.doc