[Qui-deu-a-qui] AVUI REUNIÓ QDQ

Iolanda Fresnillo iolanda.fresnillo en debtwatch.org
Mar Abr 18 12:44:50 CEST 2006

Hola

Què, com han anat les vacances? Esperem que bé i que estigueu
descansades i amb les piles re-carregades de nou!!!
Recordeu que, per començar bé el trimestre de primavera-estiu tenim avui
una reunió de QdQ.
Hem d'acabar de definir el tema del seminari repsol (esperem tenir
novetats de espais, ponents, documentació, materials, accions ...)
Jo vaig proposar quedar a les 19.30 h al SCI. Si ningú no diu el
contrari ho deixem així, i els que siguem comencem a treballar els
diferents materials, i deixem els temes més decisius per quan hi sigui
tothom ... va bé?

Petonets i fins aquesta tarda

Iolanda

--
Iolanda Fresnillo

Observatori del Deute en la Globalització
http://www.observatorideute.org
iolanda.fresnillo en debtwatch.org
+34 93 785 13 18