[Qui-deu-a-qui] Dimarts reunió

Iolanda Fresnillo iolanda.fresnillo en debtwatch.org
Mie Abr 12 20:56:23 CEST 2006

Hola

Suposo que recordeu que dimarts hi ha reunió al SCI per acabar de tancar
les cosetes del seminari sobre repsol. El Pedro i jo portarem el tríptic
bastant acabadet (tot i que els textos no els hem tocat, a l'espera dels
vostres comentaris), la gemma sé que està a punt de tancar el tema de
ponents, l'Adri lo mismo amb l'espai i suposo que podrem discutir també
el tema de l'acció amb el Max i la griselda ... em deixo alguna cosa?

A risc de quedar fatal, vull fer una proposta per dimarts. Resulta que
la nostra reunió coincideix amb una altra cosa, no tan important, però
si emocionant (sí, es un partit de futbol, les semifinals de la
champions, la copa d'europa, milan-barça ....). Només proposo poder
començar la reunió a les 19.30 h enlloc de a les 20 h, així igual no em
perdo (ens perdem) tot el partit ... ja direu el dimarts si us va bé ...

Fins aviat

iolanda (que marxa ara mateix de mini-vacances,
bieeeeeeennnnnn!!!!!!!!!!!!!!!!)