[Qui-deu-a-qui] sobre el tribunal

blanca de gispert blancagis en yahoo.es
Mie Sep 28 19:16:54 CEST 2005

Hola!!
La Marisa em va trucar fa un parell de dies i em va dir que ho tenia força bé per convèncer la Mercedes Mila, tot i que encara no ha confirmat (tampoc veig que hagi escrit mail). Vam quedar que de moment no parlaríem amb cap periodista més per no liar-ho. No crec que pugui venir a les properes reunions si són els dimarts així que intentaré anar llegint els correu per si a última hora us falta algú encara ho podria intentar amb la Sílvia Coppulo.
Apa, molts molts ànims i fins la propera!!!

Blanca

Correo Yahoo!
Comprueba qué es nuevo, aquí
http://correo.yahoo.es