[Qui-deu-a-qui] una entrevista i una xerrada

Iolanda Fresnillo iolanda.fresnillo en debtwatch.org
Mie Sep 28 12:10:28 CEST 2005

Hola

Ahir, amb tantes coses, se'm va oblidar de comentar-vos un parell de
cosetes.
La primera és que aquest diumenge em van demanar d'anar a presentar la
campanya a Sant Boi. Si algú pot anar-hi que m'ho digui (millor una
dona), si no pot ningú més ja aniré jo mateixa. El diumenge 2 d'octubre
a les 12 h (m'han de confirmar el lloc)

La segona és que la Tele de Sant Just volen fer una entrevista a algú de
la campanya. En principi vam quedar que hi aniria jo, però si algú més
hi vol anar, no tinc cap problema. Les hores són una mica intempestives,
el dimecres 5 de 12 a 14 h. Ja em direu alguna coseta.

Fins aviat

Iolanda Fresnillo

http://www.observatorideute.org
iolanda.fresnillo en debtwatch.org