[Qui-deu-a-qui] Tribunal Madrid i "La Magalla" (article)

gemma.tarafa en debtwatch.org gemma.tarafa en debtwatch.org
Lun Oct 24 17:01:49 CEST 2005

Hola a tothom...Com anem?...

La Iolanda i jo tenim telepatia:), just quan enviava el mail explicant com
ha anat per Madrid he rebut el seu, així doncs ja no us ho torno a
explicar. Només afegir que avui m’han dit que van recollir el que passava
al tribunal; la agencia EFE, la Ser i TV1 (com a mínim). Els de Madrid ens
faran arribar en breu un resum de tot plegat.

El dia va ser intens, interessant i emotiu en alguns moments. La veritat
és que els testimonis estaven ben trobats, hi havia un bon equilibri entre
la part més tècnica i la més vivencial...Va ser una carregada de piles per
continuar treballant en la campanya!!!. Demà ho comentem amb calma.

També us escric per comentar-vos que la FCONGd em diu que l’article de “La
Magalla” el volen (si és possible) com a molt tard pel dilluns o dimarts
de la propera setmana. Uns 5000 caracters, una plana. Et va bé Mari?, o és
massa just?. Ja ens diràs alguna cosa en confiança.

Un petonas i fins demà:)

Gemma