[Qui-deu-a-qui] nota premsa i conclusions

Iolanda Fresnillo iolanda.fresnillo en debtwatch.org
Lun Oct 17 12:22:39 CEST 2005

Hola

A mi també em sembla bé reunir-nos el 25. Us envio (lo prometido es
deuda) una proposta de nota de premsa per enviar aquesta tarda als mitjans.
Em feu comentaris i l'envio avui mateix ...

Us envio també la versió que vam llegir al tribunal de les conclusions.
Jo volia mirar-me-la aquest vespre per "corregir-la" estilística i
ortográficament. La podem deixar oberta a nous comentaris fins dimecres,
i dijous al matí traduir-la i enviar-la a Madrid, com deia la Gemma.
Animeu-vos a fer comentaris.

Fins aviat,