[Qui-deu-a-qui] coses

Mari Vera mvera en setem.org
Lun Oct 17 11:52:26 CEST 2005

Vàries coses:

Luís: tengo tu "material de oficina" en SETEM. Te lo llevo esta tarde al SCI, vale?

Iolanda: el termo també te´l porto al SCI

Per cert, suposo que esteu fent un recull dels mitjans de comunicació que van cobrir la notícia. A mi em va fer una mini-entrevista (2 preguntetes) una noia del canal de TV "Okupem les ones". Em va dir que era un canal nou, que estaven fent proves d´emissió, que és una TV de moviments socials. no se si algú de vosaltres l´agafa a casa seva...

mmmm...res més, felicitats de nou!!!!!!

MARI