[Qui-deu-a-qui] Post - tribunal:)

gemma.tarafa en debtwatch.org gemma.tarafa en debtwatch.org
Lun Oct 17 10:11:38 CEST 2005

Hola noiets i noietes:...com anem?, jo encara tinc “Ressaca” del dissabte
al matí:). La veritat és que podem estar tots i totes molt i molt
contents, no?...tant per l’assistència, com pel tribunal, com pels
testimonis, com per la premsa, com per tots la feina que hem estat fent
aquestes setmanes tots nosaltres. La veritat és que ha sigut intens però
ha valgut la pena, no?...:)

El dissabte comentàvem, després del tribunal, que estaria bé descansar una
semaneta. Que en penseu?. Ho dic perquè veig que la Beronika pregunta quan
serà la propera reunió. Proposàvem el DIMARTS 25 a les 20h a l’SCI. Dèiem
de fer una avaluació del tribunal i aprofitar la trobada per explicar-vos
el tribunal de Madrid. També podríem començar a xerrar de les properes
passes a fer. Potser tots podríem portar alguna coseta de menjar o beure i
així animem una mica la reunió que ens ho mereixem…que “carajo”:)

Avui farem arribar a la llista les conclusions i la nota de premsa que
s’enviarà als mitjans. Pel que fa a les conclusions, jo potser les
deixaria “obertes” fins el dijous per si algú vol afegir alguna cosa
(canvi rellevant) tal i com vam dir al tribunal el dissabte al matí. El
Luís ja ha copiat tots els mails nous que tenim, que es van recollir abans
del tribunal. Luís...ya los incorporo a la lista “Qui deu a qui”, muchas
gracias.

La gent de la SER vol fer una entrevista a algú de la campanya el dijous
al matí…qui s’anima?. Necessito saber alguna coseta demà.

Això és tot...

Un petonas, Gemma:)