Re: [Qui-deu-a-qui] Demà a les 20h ens =?iso-8859-1?q?veiem=20-=20Altres; =20premsa,=20convocat=F2ria...=20pel=20?= 13 des.

Rebeca Tomás retosm en yahoo.com
Lun Nov 28 18:22:36 CET 2005

Bones

aquest dimecres pujo a BCN. Demà tenim reunió Qui deu
a qui Tarragona. Si necessiteu alguna cosa (tipus
manualitats) feu-m'ho saber i us ho puc portar
dimecres.

Aprofito per demanar-vos que si algú té algun
documental dels que em vau comentar, estaria bé que si
podeu me'l deixeu a l'SCI. Puc passar per allà i
recollir-lo i muntar una projecció a TGN.

I l'última cosa, dimarts 13 hi puc ser, al final torno
abans. Ens veiem aviat doncs.

Merci Gemma per reenviar el meu mail. Me'n vaig
oblidar completament. Què us semblen les propostes?

Que vagi bé la reunió demà.

Rebeca