[Qui-deu-a-qui] Demà a les 20h ens veiem - Altres; premsa, convocatòria... pel 13 des.

gemma.tarafa en debtwatch.org gemma.tarafa en debtwatch.org
Lun Nov 28 18:11:12 CET 2005

Hola a tothom :...Com anem?...Suposo que una mica més descansats després
d’aquest cap de setmana ple de mobilitzacions.

RECORDATORI: Demà a les 20h (a l’SCI) tenim reunió de “qui deu a qui?”. En
un principi el que hem de fer és acabar d’enllestir-ho tot; pancartes,
disfresses, qui fa cada paper, les bosses amb els diners, les caretes i
els nassos ..etc. Penseu que el dimarts de la propera setmana és festa i
l’altre ja és el nostre dia, martes 13:).

TASQUES PENDENTS: Ja he fet les copies de les caretes, per tant una feina
menys. Segueixen faltant però els nassos de pinotxo. La Iolanda i jo ens
vam responsabilitzar del dossier de premsa i la nota de premsa així com
d’un escrit que farem arribar al PSC-PSOE amb les nostres denúncies i
demandes. Ja “estamos en ello”. No ho tindrem llest per demà, però ho
enviarem a la llista quan ho acabem perquè pugueu afegir tot el que
vulgueu, d’acord?.

A la darrera reunió crec que no vam parlar del tema premsa, només del
dossier i la nota. Estaria bé fer un equipillo com el dia del tribunal,
tant per fer trucades com per respondre a alguns mitjans. Qui
s’anima?...podeu enviar un mail a gemma.tarafa en debtwatch.org ?

Griselda, ¿tu vas a lanzar esta semana la convocatória, no?...

Això és tot de moment.

Un petonas i ànims:)

Gemma

PD1: Tot seguit us envio un mail de la Rebeca de Tarragona
PD2: Jo demà seré fora de BCN per feina. Arribaré bastant tard a la reunió.

Bones a tothom

sóc la Rebeca de Tarragona, que us va visitar dimarts a la Vaqueria.

Ahir vaig estar veient un documental sobre una gent de Valènvia, la Punta,
no sé si us sona. Si us interessa tinc el DVD i en podeu fer una còpia per
passar-la allà on vulgueu.

Vaig veure un lema que em va agradar a una pancarta i pensava que si se
n'han de fer de més petites podríem posar això. a veure què us sembla,
crec que és senzilla i explicativa:

Bajo la ayuda/el crédito está la deuda

+ Créditos FAD = + deuda externa

Avui intentaré fer un mail explicant com va anar la reunió a la gent de TGN.

Salutacions