[LaCrisi-paguinElsRics] Sobre la fecha de la posible huelga general

Jordi Almiñana jordi.27 en gmail.com
Vie Sep 2 13:18:35 CEST 2011

Potser fer una vaga un dilluns no és la millor idea, tots sabem que la gran
majoria de treballadors desitja més un pont de vacances que una
manifestació. Potser la vaga tindria un gran seguiment, però tinc els meus
dubtes de que aquest seguiment es tradueixi en grans mobilitzacions al
carrer. Tot i així, tots aquests temes sempre són complicats de predir i no
depèn del dia de la setmana que una vaga tingui més i millor èxit que una
altra, aquest èxit dependrà de tota la feina prèvia que es realitzi, així
que jo tindria en compte els tempos que necessita el moviment per a decidir
i tirar endavant la vaga, i no forçaria la màquina a covocar una vaga amb 4
dies d'antelació... En definitiva, em sembla una idea genial fer-la just
després de les eleccions però aquesta vaga s'hauria d'enunciar abans del 20
d'octubre.

salut!

Defensar l'alegria,
Organitzar la RÀBIA!