[LaCrisi-paguinElsRics] Fwd: L'acampada de la Plataforma d'Entitats Juvenils de Gràcia en 8 minuts

Jose Maria Rodriguez Gomez josemaria_rod en hotmail.com
Mie Mar 30 20:56:05 CEST 2011

A mi me ha pasado lo mismo. El video ha colgado mi portatil y lo he tenido que reiniciar.

Date: Wed, 30 Mar 2011 19:24:53 +0200
From: eladio.turiel en gmail.com
To: No65hores en llistes.moviments.net
Subject: Re: [LaCrisi-paguinElsRics]	Fwd: L'acampada de la Plataforma d'Entitats Juvenils de Gràcia en 8 minuts

Dos cositas.
La primera, que tanto este mensaje como el de la concentración en Pg. de Gràcia me han llegado, tanto a mi dirección de yahoo como a la de gmail, con unas 18-20 horas de retraso (comprobado desde diversos PCs) Como avisamos con tan poco margen de tiempo, me han llegado cuando las "acciones" ya han tenido lugar.

La segunda, que la página del vídeo de Gràcia ha dejado totalmente colgado mi portátil (windows XP), cosa que no me sucedía desde hace más de un año.

Agradecería que alguien corroborara, o rectificara, tanto lo que he dicho del retraso de los correos como lo del vídeo "cuelgaPCs". En todo caso, advertid en s quedáis.

Y hasta aquí puedo leer, porque si no much en s se indignarán. Nogensmenys, el que no pot ser és que els mitjans gratuïts del capitalisme opressor siguin unes 200.000 vegades més fiables, ràpids, i tot, que no les nostres meravelloses llistes alternatives. Suggereixo, per tant, la corresponent migració a una llista de gmail, que és la que més bé funciona de totes. Así de triste, sí...

salut.eladio (EnConstrucció).
Així mateix us demanem el vostre suport a l'acte convocat avui a les 19:30 a la Plaça de la Vila.

Moltes gràcies.
--
Plataforma d'Entitats Juvenils de Gràcia

Casal de Joves de Gràcia
www.plataformajovesgracia.org

Contra l'Europa del Capital, la Crisi i la Guerra

http://www.noue2010.blogspot.com/

--

Campaña QUE LA CRISI LA PAGUIN ELS RICS!

web: http://www.noalacrisi.cat (no-operativa)

Nombre usado por la lista

No65hores en llistes.moviments.net

Altas, Bajas y Modificaciones de los subscritos:

Contra l'Europa del Capital, la Crisi i la Guerra
http://www.noue2010.blogspot.com/
--
Campa�a QUE LA CRISI LA PAGUIN ELS RICS!