[LaCrisi-paguinElsRics] solidaritat amb treballadors/es de l'empresa UTI-SLI d'Argentona

Eudald Calvo eudald.calvo en gmail.com
Vie Mar 4 17:34:18 CET 2011

Salut gent

jo sóc d'Argentona i aquí hi tenim una assemblea de Maulets i ara també de
la CUP.

Estem a disposar per donar un cop de mà en el que volgueu (el que sigui). Si
voleu, podeu contactar amb natros enviant-me un correu o el que faci falta.

Perdoneu la meva ignorància, però l'empresa aquesta a quin polígon es troba?

Salut i canya