[LaCrisi-paguinElsRics] Fwd: [enconstruccio] CCOO y OGT se embolsan el 10% de los ERE's

Eladio Turiel eladio.turiel en gmail.com
Lun Jun 27 08:09:52 CEST 2011

A veure, companys i companyes: l'acomiadament, mitjançant ERO, de 6.500
treballadores i treballadors de Telefònica, també és informació
antisindical? Perque em penso que tal és el "quid" de la questió, si no hi
hagués ERO, ja no hi hauria informació "tendenciosa" i "anti sindical", ni
de El Economista ni de ningú.

I que les cúpules sindicals "cobren" per acomiadar gent no és cap novetat ni
cap mentida, no entenc per què, ara, el tema ha de "levantar tantas
ampollas". No ho entenc, de debò, i la meva intenció només era la de
transmetre informació, ja dono per fet que, en aquesta llista, totes i tots
ja tenim una mica de criteri, i sabem destriar el gra de la palla.

Denunciar un cop més les activitats gens acceptables de determinades cúpules
sindicals és fer "anti sindicalisme? Denunciar l'antisindicalisme és també,
al seu cop, fer anti sindicalisme? Agrairia una ampliació argumentativa,
perquè no ho entenc.

salut.
eladio.
.