[LaCrisi-paguinElsRics] Fwd: [enconstruccio] CCOO y OGT se embolsan el 10% de los ERE's

aferret2 en moviments.net aferret2 en moviments.net
Vie Jun 24 20:24:28 CEST 2011

 Deixem els zapatistas i el subcomandante en pau, que no hi tenen res a
 veure. Amb la dialèctica antisindical ja n'hi ha prou.
 Antoni Ferret