[LaCrisi-paguinElsRics] Fwd: Acampada ciutadella, 14 de maig desprès de la gran mobilització, i el 15 seguim!!!! assemblea popular a la ciutadella i veiem com seguim la lluita!!!

Anna Mateu Abella annaderevolta en gmail.com
Mar Abr 26 12:42:09 CEST 2011

  Hola Anna, sóc el Jordi de l'Assamblea de treballadors i treballadores en
atur de Barcelona, que ens anem trobant sovint en els diferents actes i
demés. Com he enviat a través de la llista d'aturats/des, fa algu més de dos
dies,, dissabte al matí, vaig poder parlar amb unes infermeres del
col·lectiu "indignats". Elles hem van dir que tenien en ment portar a terme
les següents accions que t'envio tot seguit.
M'ho ha enviat una d'elles que treballa a l'hospital clínic. El que no sé és
si la convocatoria haurà arribat a nivell dels altres centres hospitalaris
i/o si s'està difonent als altres centres hospitalaris.
De totes maneres, aquesta és la informació que tinc jo per difondre. Et faig
un cortar i pegar:

*CONCENTRACIONES CONTRA LOS RECORTES EN SANIDAD *

*Del  25 al 29 d’Abril*

* *

*Miércoles,  27.04.2011. 13h* en el Hall Hospital Clínic. CONCENTRACIÓN
HOSPITAL CLÍNIC. En coordinación con otros hospitales.

*Miércoles, 27.04.2011**. 19h* Palau de la Generalitat. Manifestación
durante el acto *“Lliurament de les Creus de Sant Jordi”*.

*Jueves 28.04.2011. 18h *Foment del Treball Nacional. Vía Laietana, 32.
Manifestación durante el acto *“Premis La Unió a la innoviació en
Gestió” Preside:
Sr.Boi-Ruiz*

Això, pel que fa al col·lectiu "indignats" i des de l'Hospital Clínic. També
m'ha arribat que el dimecres hi ha una reunió a la IAC a les 19h per tractar
aquest tema de les retallades a la sanitat i l'educació, per discrepàncies
amb el manifest i l'autodenominat grup promotor de la manifestació del 14 de
Maig (CC.OO,UGT,..). Suposo que els de l'Intersindical cercaran una
alternativa amb altres organitzacions, col·lectius i participants en les
mobilitzacions, i hi penso anar a veure què diuen i com estàn les coses.

Ah, per cert! les i els "indignats" protesten per lo de la creu de Sant
jordi perquè aquest any li donen a un pes pesant de Ciu, a Josep Antoni
Duran Lleida. A això i al fet que al día següent en Boí presideixi un acte
d'entrega de premis de La Unió per a la innovació a la gestió, encen els
ànims de la ràbia, doncs sembla que s'estàn rien de nosaltres.

Bé, una abraçada,

Jordi.