[LaCrisi-paguinElsRics] Assemblea Divendres

Sandra Ezquerra sandraezquerra en hotmail.com
Mar Oct 5 23:39:24 CEST 2010

En relació al que diu l'Anna volia afegir una altra cosa, ja que no sé si podré venir divendres.

A banda de la gent que va ser identificada al banc, hi ha altres persones dels piquets i comitès de vaga dels barris que també varen ser identificats al llarg del matí. A Casc Antic un company d'origen immigrant els veïns li van dir al seu jefe que estava al piquet i l'han fet fora de la feina. Sé que a Poble Sec també va haver identificats. De cara a organitzar el suport, la solidaritat i les respostes front la repressió que arribarà cap a tota aquesta i altra gent, trobo que estaria bé centralitzar la informació per a que la gent dels barris no quedi despenjada i es pugui recolzar a tothom de manera coordinada.

Salut,
Sandra

"Well-behaved women rarely make history" L. Thather Ulrich

Date: Tue, 5 Oct 2010 14:07:38 +0200
From: annaderevolta en gmail.com
To: oleguerbohigas en yahoo.es
CC: no65hores en llistes.moviments.net; extensiobcn en pimienta.org
Subject: Re: [LaCrisi-paguinElsRics] Assemblea Divendres

Per mi OK, divendres.

Jo tinc la proposta de la campanya “pantalons als balcons” per seguir amb la lluita “gota malaia”, aprofitem que hi ha comitès de barri.

Introduir un punt importantissim: Que fem amb el tema legal, ahir vam anar al advocat i és un bon puret el que ens volen fer caure, el més important és que han dit per activa i passiva, escrit i oral que desvinculen a la CNT i CGT.

Entenc que el motiu de fer-nos passar per "antisistema perillosos"  gent sense contingut polític i per tant sense suport social.

Cal prendre una decisió si és fa una denuncia i en aquest cas l’advocat va dir que hauria de ser de les persones que estàvem a dins del banc.

Jo si veig clar que hi ha un suport mutu, entre els espais que va participar en l'okupació del banc, i te un objectiu clar que per a mi seria, denunciar la repressió i  la criminalització que ens estan carregant( tot és culpa de la gent del banc)  estic disposada a fer-la.

Be considero un punt prioritari ja que al advocat li hem de dir alguna cosa, si no sembla que assentim i que des de el banc és gestionava "els aldarulls" ningú ha parlat de la quantitat de dolents amb estètica okupa que van participar a la moguda, i desprès alguns d'aquets van entrar al banc.

Al vídeo es veuen ben clars i jo els vaig veure entrar, de fet pensava que detenien a gent de fora,  però no clar,  ells van pujar directes a dalt del banc i els retinguts estàvem tots a baix, envoltats de molts dolents.

Fins a la Victòria sempre!!!

Anna

Contra l'Europa del Capital, la Crisi i la Guerra
http://www.noue2010.blogspot.com/
--
Campa�a QUE LA CRISI LA PAGUIN ELS RICS!

web: http://www.noalacrisi.cat

Nombre usado por la lista
No65hores en llistes.moviments.net
Altas, Bajas y Modificaciones de los subscritos: