[LaCrisi-paguinElsRics] Assemblea Divendres

Anna Mateu Abella annaderevolta en gmail.com
Mar Oct 5 14:07:38 CEST 2010

Per mi OK, divendres.

Jo tinc la proposta de la campanya “pantalons als balcons” per seguir amb la
lluita “gota malaia”, aprofitem que hi ha comitès de barri.

Introduir un punt importantissim: Que fem amb el tema legal, ahir vam anar
al advocat i és un bon puret el que ens volen fer caure, el més important és
que han dit per activa i passiva, escrit i oral que desvinculen a la CNT i
CGT.

Entenc que el motiu de fer-nos passar per "antisistema perillosos"  gent
sense contingut polític i per tant sense suport social.

Cal prendre una decisió si és fa una denuncia i en aquest cas l’advocat va
dir que hauria de ser de les persones que estàvem a dins del banc.

Jo si veig clar que hi ha un suport mutu, entre els espais que va participar
en l'okupació del banc, i te un objectiu clar que per a mi seria, denunciar
la repressió i  la criminalització que ens estan carregant( tot és culpa de
la gent del banc)  estic disposada a fer-la.

Be considero un punt prioritari ja que al advocat li hem de dir alguna cosa,
si no sembla que assentim i que des de el banc és gestionava "els aldarulls"
ningú ha parlat de la quantitat de dolents amb estètica okupa que van
participar a la moguda, i desprès alguns d'aquets van entrar al banc.

Al vídeo es veuen ben clars i jo els vaig veure entrar, de fet pensava que
detenien a gent de fora,  però no clar,  ells van pujar directes a dalt del
banc i els retinguts estàvem tots a baix, envoltats de molts dolents.

Fins a la Victòria sempre!!![?]

Anna