[LaCrisi-paguinElsRics] FW: [Xarxacontratancaments] reparto

oscar oscar en mundivia.es
Lun Mar 23 17:24:29 CET 2009

Aquest matí uns companys hem encartellat el polígon de can sant joan i
exteriors c.comercial eroski (st. cugat), demà cartells i octavetes a
l'edifici on està l'empresa, 1000 i escaich treballadors.

Salut