[LaCrisi-paguinElsRics] FW: [Xarxacontratancaments] reparto material y carteles

Manuel Simarro manuel.simarro en gmail.com
Lun Mar 23 10:56:57 CET 2009

Avui hem quedat al barri del Clot per pegatinar i encartellar tot per la
mani de dissabte. Si algú té el vespre lliure que em truqui al 626136167 i
li dono els detalls!

Salut!

Manu