[LaCrisi-paguinElsRics] solicitud del texto del manifiesto / No

oscar oscar en mundivia.es
Mar Feb 17 12:35:37 CET 2009

Hola,

el díptic està a l'espera de rebre el cartell de la 1ª pàgina. Podem fer
arribar a l'alfonso la versió d'esborrany on ja hi és el text.

Quan estigui tot ok l'enviem a la llista

Salut