[LaCrisi-paguinElsRics] solicitud del texto del manifiesto / No

aferret en moviments.net aferret en moviments.net
Mar Feb 17 12:59:57 CET 2009

No. La versió que es va repartir en l'assemblea era la versió llarga, el
text total. Es va parlar d'un tríptic, però jo no l'he vist... Deu ser la
versió curta, és clar.
Antoni Ferret