[No65hores] logos (II)

aferret en moviments.net aferret en moviments.net
Jue Sep 25 11:33:37 CEST 2008

Doncs molt bé, qualsevol, però aviat. I no enviat com a PDF, sinó que es
pugui agafar i enviar. No tenim gaire temps per a discutir detalls.
Si en 48 hores no hi ha noves propostes, sigui aquest que dius.
Salut
Antoni Ferret