[No65hores] logos (II)

oscar oscar en mundivia.es
Jue Sep 25 09:24:18 CEST 2008

Hola companys,

a mi m'agrada més la que va enviar l'Albert, tingueu en compte uns quants
punts:

-Tothom qui coneix el tema, el reconeix com 'les 65 hores'.
Ja sabem que en realitat sòn 60 i 5 si tens guàrdies, però l'important és
que la referència és :'65', per tant introduir '60' aportaria confussió.

-Un logo atapeït amb lletres li resta 'impacte visual', que és el punt
fort d'un logo.
Un logo no és un slògan, sino un impacte des d'un cartell, des d'un
tríptic, una enganxina. El contingut l'aporta la resta del document,
cartell etc., amb la grafia/slògan que considerem més convenient.

-El logo aportat per l'Albert, això és totalment subjectiu, em sembla més
impactant i cridaner que no pas l'altre, sense tenir en compte 'conceptes
tècnics'...

Salut
Òscar