[No65hores] otras convocatorias 15n

Jose Ismael Climent jismael en ccoo.cat
Mie Oct 29 17:58:30 CET 2008

Hola.

jo crec que no es te que fer cas aquesta convocatoria perque... si ara surt un altre per el 19 de novembre en contra de no se que ? i el 24 en contra de no se que 2ª part? tindriem tambe que anar?.

Crec que tenim que anar a la data que esta prevista, 29 de novembre y deixar de divagar amb convocatories que surten de un no res( no dubto que sigui amb bona intencio) i donar difusio d'aquesta mani a la mani que convoca CCOO y UGT eL 5 de novembre.

Es un espai de lluita i de difussio incomparable. deixant de banda sigles, si son reformistes o no, si la cupula ens ha venut, que si tal i que qual... lo important de debo, son els treballadors que assitiran a aquesta mani i els seus Eros, perque no oblidem que assistiran molts treballadors que estan afectats per expedients de regulacio de empleo. ( Nissan, Frigo, Simon, Frape, Pirelli..etc) i que es te que fer veure que n'hi ha una campanya continua de mobilitzacio i de lluita mes enlla de aquesta mani.

De eva <nomevites en hotmail.com>
Enviado Mar 28/10/2008 02:43 PM
Para aferret en moviments.net; luisgonzalez en moviments.net
Cc no65hores en llistes.moviments.net
Asunto Re: [No65hores] otras convocatorias 15n

Hola! Crec que si s´ha començat a fer difusió de la mani del 29 nov, aquesta s´hauria de mantenir. Podem estar presents el dia 15, a veure què passa, depèn de la quantitat de gent i de les ganes pot acabar en una mani espontànea, com pasava a les primeres sentades per l´habitatge. I es podria fer l´acte unitari per el diumenge 16 ja que encara no tenim l´espai ni cartell.

Eva de l´assemblea habitatge hospi i Enlluita