[LaCrisi-paguinElsRics] Assemblea avui 4 des.19h a la UB de Plaça Universitat

luisgonzalez en moviments.net luisgonzalez en moviments.net
Jue Dic 4 11:06:04 CET 2008

Recogiendo el contenido de los textos que han circulado por la lista
esta semana, y para evitar - en lo posible -  despistes:
Podem començar a les 19h. (19 hores) dijous 4 des. a la UB de Plaça
Universitat - Aula Capella-  i finalitzat quan o creguem convenient!
hi ha una proposta de buscar una data de cara al gener per debatre a
fons la continuitat amb calme i seguint un ritmes asequibles al màxim nº
de gent!

salud
luis