[LaCrisi-paguinElsRics] Assemblea aquest dijous 4 des.19h a la UB de Plaça Universitat

Secretari de Moviment Obrer de JC mov.obrer en jovescomunistes.cat
Jue Dic 4 10:44:58 CET 2008

Hola a tots i totes

La creuada de mails a vegades es confusa, m'agradaria que es confirmés si al
final l'assemblea es realitzará a l'assemblea a la UB central. o si al final
l'assemblea de la camapaña que la crisis la paguen els rics anirá a la Soli,
em consta que no soc l'unic amb aquesta confusió
Un altra reflexió es que a cada moment la seva lectura, i en asquest moment
es inevitable que sorgeixin varies lluites, quan hi ha malestar la gent
reacciona, potser caurem en la multiplicació o disgregació, pero la gent que
s'esta sumant al descontent es major de la poguem perdre, (a llarg plaç) i
per aixo es necessari que unifiquem i canalitzem aquest descontent en una
proposta coherent una proposta de model, una proposta que vertebri els
diferemts eixos dins el moviment en lluita, els estudiants, els treballadors
en lluita, la lluita ecologista, ...etc ,desde una perspectiva de conflicte
de classe, desde la meva opinió, hauriem de saber mantenir el moviment,
sobretot dels estudiants abans de les vacances de nadal, que dificilment
sobreviura per després i es aqui on l'assemblea d'avui i els treballadors en
lluita,prenem importància

Mohamed Mohamed
Secretari de Moviment Obrer
mov.obrer arroba jovescomunistes.cat