[Interxarxes] Novetats del darrer mes a les Xarxes d'Intercanvi dels Països Catalans

Intercanvis.net: La web dels intercanvis sense.resposta a intercanvis.net
div gen 31 18:24:12 CET 2014

 Butlletí de les Xarxes d'Intercanvi dels Països Catalans
1.  Darreres Publicacions (articles)
2.  Propers esdeveniments
3.  Nous ítems per intercanviar del darrer mes
3.1.  Demandes
3.2.  Ofertes
4.  Intercanvi de Coneixements
5.  Noves persones participants a les xarxes d'intercanvi registrades el darrer mes
6.  Enllaços
7.  Com apuntar-se al butlletí
8.  Qui som

1.  Darreres Publicacions (articles)
  Sense articles encara.
Afegeix un article

Més:
http://intercanvis.net/articles

Afegeix publicació:
http://intercanvis.net/tiki-edit_submission.php

2.  Propers esdeveniments

1)
Dg 23/02/14 10:00h

XV Mercat d'Intercanvi de Poble Sec

2)
Ds 28/06/14

sortida a can fulló 2014

Més:
http://intercanvis.net/tiki-calendar.php

Afegeix esdeveniment:
http://intercanvis.net/tiki-calendar_edit_item.php

3.  Nous ítems per intercanviar del darrer mes
La columna "Coms" de les taules de sota fa referència als comentaris afegits a cada oferta o demanda, per posar-se en contacte amb qui ho demana o ofereix...

3.1.  Demandes

Ítems trobats: 48Què demanoDescripcióImatgePersona que ho demanaMercat d'Intercanvi més properÚltima modificacióComsNecesito cambiar el lavamanos del bañoNecesito cambiar la lavamanos de baño, ya que es muy pequeñito, y he encontrado uno que me iría mejor que al grande que tengo actualmente.  Esto incluye montar un grifo, claro.  A cambio, puedo...MakBarcelona - Gràcia31/01/140BURRA SIN RUEDASNecesito con urgencia (en qiunce días) una burra, para llevar a mercadillo.  Valoro la posibilidad de tomarla prestada solo para ese día (prometo cuidar y devolver enseguida).
Espero vuestras...MakBarcelona - Gràcia31/01/140PatinsHola! Estic buscant uns patins de la talla 40 a poder ser! ;)
Gràcies!
manigua77Esplugues de Llobregat30/01/140coxtxes joguina de més de 20 anyscotxes joguet i joguines en general de més de 20 anys d'antiguitat per a colecció. Tant se val si no funciona o s'ha de repararextrainter30/01/140Classes de dibuixHola, m'agradaria fer classes de dibuix, a canvi ofereixo classes d'esmalts al foc i d'anglèsburkeTerrassa29/01/140fotògraf per a concertHola, busco fotògraf pel meu pròxim concert,
necessito material audiovisual de qualitat
i nosaltres ens dediquem a la música, així que
per la fotografia necessitem algú que hi entengui,
pel canvi,...aguadebeberBarcelona ciutat - Carmel29/01/140disfresses per nendisfresses per nen a partir de la talla 3Nineta08Martorell28/01/140llum de lectura busco un llum de lectura amb pinça, indiferent color.Nineta08Martorell28/01/140cuina de butà 3 focsdemano:  cuina de butà 3 fots que funcioni bé i el forn també.

 els meus productes que tinc per oferir:
-roba noia t.m
-gàbia peu
-làmpada peu vimet
-camilla de massatge...Nineta08Martorell28/01/140llibres de brioxeria,postres i de fer pabusco llibres de brioxeria, postres i de fer pa.

 els meus productes que tinc per oferir:
-roba noia t.m
-gàbia peu
-làmpada peu vimet
-camilla de massatge
-llibres:bricolatge,massatge
- 2...Nineta08Martorell28/01/141curs de fer pa o de postresbusco curs de fer pa o de postres

[...]
- 2 maniquins i un bust....Nineta08Martorell28/01/141roba de nenbusco roba per nen a partir de 3 anys, varies temporades.

[...]
-...Nineta08Martorell28/01/140roba noia talla sbusco roba noia talla s.

[...]
- 2 maniquins i un bust.
-miralls...Nineta08Martorell28/01/141càmara digital o reflexbusco càmera digital amb carregador,que vagi bé, no importa marca, bona resolució d'imatge.
 els meus productes que tinc per oferir:
-roba noia t.m
-gàbia peu
-làmpada peu vimet
-camilla de...Nineta08Martorell28/01/141electrodomèstic fer batutsbusco un electrodomèstic per fer batuts, bon estat.

-roba noia t.m
-gàbia peu
-làmpada peu vimet
-camilla de massatge
-llibres:bricolatge,massatge
- 2 maniquins i un bust.
-miralls varis
-burro...Nineta08Martorell28/01/140turmixbusco un turmix bon estat.

[...]
-burro penjar roba
-penjadors...Nineta08Martorell28/01/140HORNO PEQUEÑOHola! El horno de nuestro piso se ha estropeado y no sabemos manera de arreglarlo. Por eso buscamos un horno pequeño para poder apañarnos o bien alguna persona que sepa y pueda arreglarlo (es...cris.campsBarcelona ciutat - Clot-Camp de l'Arpa27/01/140Revistes actualsRevistes actuals del mateix mes per posar-les en una sala d'espera d'un negoci, en format "gran" no pocket.

Revistes dirigides a dones o societat com per exemple: Hola, Pronto, Lecturas, Glamour,...IsabelTerrassa26/01/140Auriculars de goma amb recambisAuriculars de goma amb recambis si pot ser, com la foto.

IsabelTerrassa26/01/140Estudi d'interiorisme d'un apartament a Palamós canvi d'una estada d'una setmana a triar a mar o muntanyaTenim un apartament a Palamós i ens agradaria reformar-lo una mica. M'agradaria intercanviar amb algún interiorista que es fes una proposta de com arreglar-lo a canvi d'una d'una setmana d'estada...deukat25/01/140bici muntanyaFuturejant21/01/140mando de la wiiFuturejant21/01/140mando wiiFuturejant21/01/140ebookFuturejant21/01/140una bici plegableFuturejant21/01/140col·lecció descoberta al mónde panini: romans,maravelles del món,univers,el bosc,maravelles,el cos humà,mitologies,invents,cos humà.Futurejant21/01/140joc de la wii sonic coloursFuturejant21/01/140carregador i disc dur per a Netbook Samsung N150 o info de on puc aconseguir-ne un de confiança.Busco un carregador i un disc dur intern per a Netbook Samsung N150
Soc a velerolibertadstar a hotmail.com
xaxaBarcelona - Gràcia20/01/140pel·lícula pío píoRichy_Vidal17/01/140joguines articuladesRichy_Vidal17/01/140pel·lícules d'anime de selecta visión o junu media,tan en dvd o en vhsRichy_Vidal17/01/140cromos hora de aventurasem falten 8 15 45 73 86 111 121 130 148 158 160 163 165 també en tinc de repetits.Richy_Vidal17/01/140figura coraline chubasquerode la marca NECA si pot ser amb la caixa.Richy_Vidal17/01/140coses de one pieceFuturejant17/01/140un paraigües Futurejant17/01/140patinet per fer saltsFuturejant17/01/140una baca de nissan qashqaiFuturejant17/01/140funda guitarraFuturejant17/01/140coses de mortadelo y felemónFuturejant17/01/140calendaris amb lletres gransdel 2014Futurejant17/01/141Cable ipod,iphone,ipadun cable que serveixi pels 3 dispositius d'apple.Futurejant17/01/141escala petitaFuturejant17/01/140llit per gossaNecessito un llit per la meva gossa, ara té tres mesos i és petiteta però creixerà, així que no hauria de ser massa petit ni massa gran, mitjanet. D'aquests tovets, o oberta a propostes.
Gràcies...nebulosa14/01/140cuina butano 4 focsHola!
Tinc 2 cuines, una de gas natural de 4 focs que funciona perfectament i una altre de butà de 3 focs però sense safates de forn. M'agradaria canviar-les per una de butà de 4 focs.
Telf: 93...StelingGranollers08/01/140Làmpara pel sostrePer una habitació. Pot ser de qualsevol tipus, la típica bola japonesa ja em serveixEstherllau06/01/140RulotBusco una caravana / rulot. parlem per al canvi. Soc a velerolibertadstar a hotmail.comxaxaBarcelona - Gràcia06/01/140Gàbia gran per a fures. Jaula grande para hurones.Busco una gàbia per a fures. Ha de ser gran perque són tres i necessiten espai.

Busco una jaula para hurones. Ha de ser grande porque son tres y necesitan espacio.
Carbonellmg03/01/141mando per a la wii   (mando/nunchuc)Busco un mando de la wii i un nunchuk.
I potser algún joc, encara que sigui antic. Mentre funcioni, em va perfecte!!
Moltes gràcies. Estic a patventura2211 a hotmail.com.
Patsos02/01/140

Més:
http://intercanvis.net/Demandes

Afegeix demanda:
http://intercanvis.net/tracker3&cookietab=2

3.2.  Ofertes

Ítems trobats: 69Què ofereixoDescripcióImatgePersona que ho ofereixMercat d'Intercanvi més properÚltima modificacióComsSOFAS DE IKEA A CAMBIO DE UN SOFA DE LECTURAIntercambio dos sofas de Ikea a cambio de un sofa de lectura.  Los asientos son negros, con las patas-apoya-brazos en madera.  Necesito ahorrar espacio.
NO ES EL DE LA FOTO, pero sí muy parecido, y...Mak31/01/140LAVAMANOS COMO NUEVO Y GRIFOOfrezco, a cambio de que alguien me coloque en su lugar uno más pequeñito que tengo (y el grifo, claro), ya que el espacio de mi  baño es mini, y el grande es un estorbo, aunque sea más práctico....MakBarcelona - Gràcia31/01/140rentadoraRentadora 5kg 1000RPM perfecte estat marca Ecronextrainter30/01/141varias cosas para intercambiarHola, tengo todo esto para cambiar:
http://intercanvis.net/jo?tr_user=carmecatala&cookietab=1
para el cambio, proponed!!  Estoy abierta al trueque.
Grcs y un saludo,
maryacatala a gmail.com
carmecatala29/01/140gàbia de peuofereixo gàbia de peu bastant gran per ocells.

demano:
-roba de nen a partir 3 anys
-roba noia talla s
-llibres de cuina, postres, i de fer pa.
-electrodomèstic  de fer batuts
-motlles de...Nineta08Martorell28/01/140roba talla Mofereixo varia roba talla M, i asessoris .Nineta08Martorell28/01/141bruixes aquestes bruixetes .Nineta08Martorell28/01/140botes home nº44estan molt bé, utilitzades un parell de vegades, son de pell, color negre.Nineta08Martorell28/01/140girafesaquestes girafes de fusta.Nineta08Martorell28/01/140quadreestà nou, es un quadre que surt un passeig i unes cartes.Nineta08Martorell28/01/140centre centre original, està molt bon estat, de fusta .Nineta08Martorell28/01/140sacs nadóaquests preciosos sacs.Nineta08Martorell28/01/140llibres varisels llibres de la fotoNineta08Martorell28/01/140organitzadororganitzador per penjar a dins l'armari.Nineta08Martorell28/01/140complements donaels complements de la fotoNineta08Martorell28/01/140jaquetes pellAquestes magnifiques jaquetes de pell, talla M, color negre i color marró fosc.Nineta08Martorell28/01/140vestits talla maquest vestits talla mitjana, un està per estrenar i un és de la marca Desigual.Nineta08Martorell28/01/140conjunt noiaaquest vestit talla S/M, elàstic i les sabates nº36, està portat un dia.Nineta08Martorell28/01/140jerseis noiajerseis talla mNineta08Martorell28/01/140sabatersabater  de plàstic amb rodes.Nineta08Martorell28/01/140roba talla m.aquesta roba talla m.Nineta08Martorell28/01/140roba variadaaquesta roba variada t.m

els canvis seran equivalents al  valor del que ofereixo.
El que busco:
-roba nen talla 3 fins 6 anys
-disfresses infantils.
- turmix
-màquina de fer batuts
-càmara...Nineta08Martorell28/01/140Camilla Camilla de massatges reclinable 2 parts, forat per posar el cap, color blanc, molt bon estat.
els canvis seran equivalents al  valor del que ofereixo.
El que busco:
-roba nen talla 3 fins 6 anys...Nineta08Martorell28/01/140Maniquins Tinc 2 maniquins 1 d'home i l'altre de dona(valorats en 600 euros9, de guix blanc molt bon estat i un bust de dona de mitg cos talla 40/42(valorat en 30 euros).

els canvis seran equivalents al...Nineta08Martorell28/01/140làmpada de peu Làmpada de peu de vimet,  tela color taronja, ideal racó.

els canvis seran equivalents al  valor del que ofereixo.
El que busco:
-roba nen talla 3 fins 6 anys
-disfresses infantils.
- turmix...Nineta08Martorell28/01/143cadenes per neuofereixo cadenes per la neu, a la fotografia hi ha les mides compatibles.

demano:
cadenes neu , compatibles per: 265/60 R-17
o dvd portàtil per a cotxe o una cuina de butà.
Nineta08Martorell28/01/140maquina neteja vapor solac steam jetOfereixo una màquina per netejar al vapor, marca Solac -steam jet- pràcticament nova, amb tots els accessoris, Ho intercanvio per qualsevol cosa de nado. Podeu trucar-me al 605.03.99.27 o bé enviar...GlorisTerrassa27/01/140caixes de plastic grans_emmagatzematgeOfereixo 7 caixes de plàstic per emmagatzemar. Tinc dos models: 3 son d'ikea i les mides 57x39x42, capacitat 65 litres. Les altres 4 tenen rodetes i fan: 58x39x41, capacitat 78 litres. Les...GlorisTerrassa27/01/1404 cadires blanquesOfereixo 4 cadires blanques d'ikea. Les intercanvio per qualsevol cosa de nado. Podeu trucar-me al 605.03.99.27 o bé escriure un mail a gloria.planeta15 a gmail.comGlorisTerrassa27/01/140cavallets de fusta (en tinc 4)Tinc 4 cavallets de fusta. Els intercanvio junts o separats (2 i 2) Tots 4 fan uns 73cm d'alt, pero un parell fa 60 de llarg i l'altre parell fa 73.
Ho intercanvio per qualsevol cosa de nado. Podeu...GlorisTerrassa27/01/140cazadora marron entretiempoHola, ofrezco cazadora marrón entretiempo.
grcs y un  saludo,
maryacatala a gmail.com

carmecatala23/01/140bolso azulHola, ofrezco bolso azul. Para el cambio, necesito velas, abalorios, ropa y complementos, leotardos, mallas, leggins, velas, calzado t.39, colonia, perfume, pilas grandes, pantalón blanco t.34-36 o...carmecatala23/01/140Somier de llit 160x200 cmculipBarcelona ciutat - Gràcia22/01/140SellosOfrezco sellos de países de todo el mundo. Posibilidad de hacer el intercambio por lotes o de un solo país. Contactar en lirena a hotmail.comlirenaBarcelona20/01/140carregador generic por a iphones i demés..es generic,,pero wapo,xaxaBarcelona - Gràcia20/01/140collaret de fustaofereixo collaret de fusta i corda, es llarg. el boli es de referencia.xaxaBarcelona - Gràcia19/01/140Escorredor d'enciamculipBarcelona ciutat - Gràcia17/01/140Esclops Marca Boaonda núm 39 NOUS!Esclops per estrenar de color blau/morat. Talla 39. Portats 1 cop i no se m'adapten bé a la forma del peu, que és molt ample. Tenen la plantilla extraíble.culipGràcia17/01/141Guant depilatori per estrenarDepilar-se sense estrebades, amb un guant que s'endú el pèl i fa un lleuger peeling. Epilissimo.culipBarcelona ciutat - Gràcia17/01/142CADENES PEL COTXESón del sistema clàssic i estan en bon estat.culipBarcelona - Gràcia17/01/140Esclops ergonòmics de dona talla 39 NOUS!Esclops per estrenar de color blau/morat. Talla 39. Portats 1 cop i no se m'adapten bé a la forma del peu, que és molt ample. Tenen la plantilla extraíble.culipGràcia17/01/140et convido al cineRichy_Vidal17/01/140cromos hora de aventurasels que tinc repetits.Richy_Vidal17/01/140apendre a utilitzar el programa macromedia fashTant animació com programació,t'ensenyaré a fer servir aquest programa.Richy_Vidal17/01/140pantalons levis 501pantalons levis 501Futurejant16/01/140llibre infantil ens mudemens mudemFuturejant16/01/140llibre a l'escolaa l'escola de Colin i jacqui HawkinsFuturejant16/01/140assecador + allisador utilitzat 3 vegadesFuturejant16/01/141collaret infantilnou,per estrenar.Futurejant16/01/140cojín de huesos de cerezanou,per estrenar.Futurejant16/01/140golden look puzzlenou per estrenarFuturejant16/01/140conjunt de gorro i bufanda barça toonsnou per estrenarFuturejant16/01/140Altaveu ipod nanoaltaveus pel ipod nano de les primeres generacionsFuturejant16/01/140Sellos del mundoOfrezco sellos de todo el mundo. Posibilidad de elegir de un sólo país. Acepto ofertas. Contactar en lirena a hotmail.comlirenaBarcelona15/01/140Calendari de sobretaulaCalendaris de sobretaula 2014 tinc dos.cuartotrastosSant Boi de Llobregat14/01/140Plantes grans, testos per a hort urbà i mésPer trasllat fora de Barcelona, oferim moltes plantes d'exterior grans i testos/jardineres per a fer hort urbà (jo he plantat tomaqueres, pebrots, cogombres… tenen volum suficient per aquests...desficiosa14/01/140BUTACAButaca, blanca/beige, en molt bon estat. 1m alçada, fons i ample.
Només falla una cremallera del coixí de l'avantbraç.
Venir a recollir-la a Sabadell
UHCUGSabadell13/01/143BICICLETA INFANTIL, ÚTIL ENTRE ELS 2 I 3 ANYSBICICLETA INFANTIL, ÚTIL ENTRE ELS 2 I 3 ANYS, ES TROBA EN BONES CONDICIONS.
ESTEM A TORREDEMBARRA PERÒ TAMBÉ SERIA POSSIBLE ENTREGAR-LA PER SABADELL JA QUE HI ANEM SOVINT.
montserratasTarragona ciutat13/01/140Mitjes noves de dona, talla 38Mitjes negres i de color natural a seu estoigLifiBarcelona ciutat - Horta-Guinardó11/01/140Aixó es una provaAmateuraliaBarcelona ciutat - Sant Andreu09/01/141maquina tallapel philipsofereixo aquesta mzaquina tallapel philips. Esta en perfecte estat, però les bateries estan fluixetes. LA solució es recarregarla sovint, o ferla servir endolladaposicionfusibles08/01/142metafisica de la poesia.reflexionar sobre la cultura (art + costums + industria), i les seves consecuencies politiques. a traves de poesia y textos filosofics.

no vuy ser poeta, vuy ser poesia.
alabanda07/01/140Goma especial per netejar sabatesRecomanada pels sabaters per la pell girada. Està nova.culipBarcelona ciutat - Gràcia07/01/140Matalàs latex 1,50x1,90És de latex natural marca Dunlopillo. Té 8 anys. Cal venir-lo a buscar i pesa molt!Estherllau06/01/142OFEREIXO PAGINA WEB GRATUITA A QUI HO VULGUIEl meu nom es Alex,
Actualment m'ofereixo a fer-te la web gratuita pel teu negoci, ús privat o tot el que necessitis.

Estic oferint aquest serveix per ampliació de currículum.

A tots els...Alex73704/01/140Ofereixo classes d'anglès i alemany per nens i adults. Sóc professora qualificada i amb molta experiència. Busco intercanvi per treballs de reparacions i reformes a la llar.Busco intercanvi per treballs de reparacions i reformes a la llar.ConsolSabadell04/01/140barca Estable 415 con tohatsu de 25 cv, muy poco usada, mas de tres años sin navegar, con remolque basculante, sonda, deposito auxiliar, caña y carrete de curry, chalecos, etc...(valor aprox. 3500€) barca Estable 415 con tohatsu de 25 cv, muy poco usada, mas de tres años sin navegar, con remolque basculante, sonda, deposito auxiliar, caña y carrete de curry, chalecos, etc...(valor aprox. 3500€)peptictacAlcanar03/01/140Nevera combi FagorRegalo nevera combi Fagor. Té com a mínim sis anys (era ja heredada).clunxi01/01/143Televisió de tub 32 polzadesRegalo televisió Loewe de 32 polzades amb sintonitzador de TDT inclòs.clunxi01/01/141

Més:
http://intercanvis.net/Ofertes

Afegeix Oferta:
http://intercanvis.net/tracker2&cookietab=2

4.  Intercanvi de Coneixements
Les XIC's són Xarxes d'Intercanvis de Coneixements. Clica als enllaços de sota per veure informació d'algunes d'elles.
Si en saps de més xarxes d'intercanvi de coneixements, posa-les a http://intercanvis.net/xics : pots editar la pàgina o afegir-ne pàgines noves filles a la de "xics" (mira el Ajuda per saber com afegir pàgines noves).

XIC Can Cuiàs (Montcada i Reixac)
XIC Castelldefels
XIC Collblanc La Torrassa (L'H)
XIC Girona
XIC Gràcia
XIC Connecta Francesc Candel
XIC La Ribera (Montcada i Reixac)
XIC Llera del Ter
XIC Manlleu
XIC Nou Barris
XIC Raval
XIC Sabadell
XIC Sant Feliu de Llobregat
XIC Xarxantoni

5.  Noves persones participants a les xarxes d'intercanvi registrades el darrer mes
Ítems trobats: 30NomCognomsUsuariXarxa d'Intercanvi més properaComentarisCreadaComsMakGarciaMakBarcelona - Gràcia31/01/140susanaiborra rayos_iborraBarcelona ciutat - Clot-Camp de l'Arpa31/01/140soniamañosas gonzalezmanigua77Esplugues de Llobregat30/01/140IreneMayol ComasIreneJMAlella29/01/140SòniaMoll GamboasmollBarcelona ciutat - Sant Andreu27/01/140PabloForton buronPablo fortonSant Feliu de Llobregat25/01/140ElisabetTorrentetorrentBarcelona - Gràcia25/01/140IsabelGIsabelTerrassa22/01/140MarionaFerrantMandarinaQualsevol de Catalunya21/01/140GemmaRiaza i MuntalgemrtalArenys de Mar20/01/140Begoñade IralabedeirinBarcelona - Gràcia17/01/140ToniCanudas SancheztonicanudasBarcelona ciutat - Sants17/01/140RicardVidalRichy_VidalBarcelona17/01/140TeresaGuixFuturejantTerrassa15/01/140SandraToledanoSandra74Barcelona ciutat - Carmel15/01/140MATILDEVERDAGUER I POUSMATILDEAlellaEns agradaria afegir els nostre I MERCAT D'INTERCANVI al calendari de les FIRES D'INTERCANVI.

Som : Associacio del Col.leccionisme Nou i Vell CRISALIDE  Facebook NOU I VELL  d'Arenys de Mar.

Estem portant a terme durant l'any Fires al nostre poble : ARTESANI, BROCANTERS I COL.LECCIONISME, EURO, TERAPIES NA

TURALS i aquest any encetem el I MERCAT D'INTERCANVI i estariem molt interessats en forma part de les vostres xarxes

d'intercanvi per tal de poder fer ressò.
14/01/140Iris DaulhiJaca VivesfliparinesBarcelona - Gràcia14/01/140JuditBarniol CortinaNineta08Urgell-Segarra13/01/140MontserratUbach FiguerasmontserratasTarragona ciutat09/01/141JoanCalvo ArbonésAmateuraliaBarcelona ciutat09/01/141AleixRoca NonellaleixrocaMataró08/01/140EstelBorjas LledosStelingGranollers08/01/140luismelgar nievasalabandaBarcelona ciutat - Eixample (Dreta)07/01/140IwanTielotgercataloBarcelona05/01/140ManuelRodríguez GarcíaManelgarodBarcelona04/01/140AlexLopezAlex737Sabadell04/01/140ConsolCalderónConsolSabadellOfereixo classes d'anglès04/01/140PepCavallépeptictacAlcanar03/01/140MònicaG. CarbonellCarbonellmgBadia del Vallès03/01/140helenazapaterhzapaterBarcelona ciutat - Sants02/01/140

Més:
http://intercanvis.net/users

6.  Enllaços
 Xarxes: http://intercanvis.net/Xarxes
 Vídeos: http://intercanvis.net/Altres
 Tutorial d'ús: http://intercanvis.net/demo.htm
 Com funciona: http://intercanvis.net/Funcionament
 Coordinació entre Xarxes: http://intercanvis.net/InterXarxes
 Col·labora amb una donació econòmica: http://intercanvis.net/Donacions
 (en moneda social ó Euros)

7.  Com apuntar-se al butlletí
No estàs subscrit a aquest butlletí encara i te l'ha passat alguna altra persona?

Pots subscriure't tu mateix/a a:
(siguis una persona registrada a intercanvis.net o no)

http://intercanvis.net/newsletter1

8.  Qui som
Una colla de persones de diferents llocs de Catalunya ens hem estat trobant en persona des de la tardor de 2009 cada tres mesos per parlar de quines coses volem i podem fer conjuntament per millorar la comunicació i coordinació entre les diferents Xarxes d'Intercanvi d'àmbit català (trobades "InterXarxes").

A les reunions va sortir repetides vegades l'interès de poder disposar d'un butlletí comú a tothom (a part de possibles butlletins per xarxes locals), amb un recull de publicacions, reflexions i/o notícies relacionades que algú vulgui difondre o compartir (quan n'hi hagi) amb la gent de les altres xarxes, així com la informació breu de les darreres ofertes i demandes de cada xarxa publicades a intercanvis.net, el propers esdeveniments relacionats publicats a l'agenda comú (mercats, reunions, ...), etc.

Aquest butlletí s'envia mensualment, i és obert a les teves aportacions/propostes. El que afegeixis a l'agenda, o a la base de dades d'ofertes i demandes, podrà ser inclòs automàticament en el resum mostrat en el següent butlletí. I de les publicacions es preveu fer una selecció de les més adequades, si s'escau, per al butlletí general.

Per últim, si vols participar en la moderació i disseny de tot plegat, vine a les trobades "InterXarxes" a dir la teva! (per cert, les reunions amb algo de "teca" per compartir són més entretingudes)

http://intercanvis.net/InterXarxes

Butlletí enviat en nom de l'equip de coordinació entre Xarxes d'intercanvi dels Països Catalans ("InterXarxes")
info a intercanvis.net  Un altre món és possible ;-)

--
Pots desubscriure't d'aquest butlletí seguint aquest enllaç: