[Interxarxes] PETICIÓ CONTACTE (per programa radio sobre mercats intercanvi)

alex a probeta.net alex a probeta.net
dij gen 16 09:11:46 CET 2014

Benvolgut Jordi,

Envio el teu missatge a la llista que coordina les xarxes d'intercanvi
de Catalunya, i a la gent de Millor que nou: 100% vell, on espero que
rebis ràpida resposta.

Crec que algú de la llista ja té experiència en entrevistes per ràdio,
tv o premsa.

La web de calendari de mercats on m'has trobat, ja no és una web de
referència. Vaig deixar d'actualitzar-la perquè hi ha dos webs més que
se n'ocupen:

  - Intecanvis.Net ( http://intercanvis.net/tiki-calendar.php ) intenta
unificar informació de tots els mercats i xarxes d'intercanvi, i és
l'adreça de correu on reenvio el teu missatge

  - Millor que nou: 100% vell (
http://www.millorquenou.cat/cat/millor_agenda ) també unifica informació
sobre mercats d'intercanvi, tallers de reparació, venda de segona mà ,
reutilització

Salut i bona sort,

    Alex

A 2014-01-15 12:19, Jordi Cortinas - La Xarxa escrigué: