[Interxarxes] Fwd: Re: Propuesta europea sobre monedas sociales

Sergi Alonso sseerrggii a gmail.com
dim feb 4 16:13:04 CET 2014

Te bona pinta, tot tant Open Source :)

M'interessa però el cap de setmana seré fora.... els seguiré pel twitter,
jo segueixo treballant perquè els Bancs de Temps treballin col·laborant més
entre ells, també pensant en fer les coses obertes per poder aprendre els
uns dels altres i desenvolupar-nos amb més facilitat.

Ostres no sabia lo del accident, espero que et recuperis del tot ben aviat!
Ànims Xavi!

Una abraçada!

SERGI