[Interxarxes] Fwd: Re: Propuesta europea sobre monedas sociales

Xavier de Pedro xavi a confluencia.net
dim feb 4 15:08:20 CET 2014

Hola a tothom:

Fa molt de temps que no parlem, ni fem cap reunió.
A títol personal jo ja estic més recuperat de l'accident que vaig tenir,
malgrat encara em desplaço amb crosses i continuo de baixa laboral.

Fa u n any vaig informar que hi havia una gent que estava en procés de
demanar un projecte europeu sobre monedes socials descentralitzades i de
programari lliure, que ens demanavem suport per a recollir la nostra
opinió sobre les necessitats que teníem en aquest ambit per a les
nostres comunitats d'intercanvi. Doncs sembla que els hi van concedir el
projecte, i ens han escrit per a dues coses (missage seu sencer a sota):

(1) Informar-nos de quan presenten públicament el projecte a Barcelona:
el proper diumenge de 11 a 14h (no ens han dit el lloc encara)

(2) Demanar-nos entrevista a les diferents xarxes d'InterXarxes per a
recollir la nostra opinió directa sobre les necessitats reals de les
nostres xarxes, en quant a moneda social es refereix, etc.

Qui s'apunta? Jo hi serè diumenge segur. Si voleu, podem quedar per
anar-hi junts.

Salut, bons intercanvis, i bones sinèrgies entre diferents
projectes/iniciatives!

Xavi