[Interxarxes] Novetats del darrer mes a les Xarxes d'Intercanvi dels Països Catalans

Intercanvis.net: La web dels intercanvis sense.resposta a intercanvis.net
dll set 30 15:13:54 CEST 2013

 Butlletí de les Xarxes d'Intercanvi dels Països Catalans
1.  Darreres Publicacions (articles)
2.  Propers esdeveniments
3.  Nous ítems per intercanviar del darrer mes
3.1.  Demandes
3.2.  Ofertes
4.  Intercanvi de Coneixements
5.  Noves persones participants a les xarxes d'intercanvi registrades el darrer mes
6.  Enllaços
7.  Com apuntar-se al butlletí
8.  Qui som

1.  Darreres Publicacions (articles)
  Sense articles encara.
Afegeix un article

Més:
http://intercanvis.net/articles

Afegeix publicació:
http://intercanvis.net/tiki-edit_submission.php

2.  Propers esdeveniments

1)
Dg 30/12/12 10:00h

fira de l'intercamvi a platja  d'aro girona

2)
Dg 13/10/13 11:30h

VIII MERCAT SENSE DINERS

3)
Dg 20/10/13 10:00h

XIV MERCAT D'INTERCANVI POBLE SEC

4)
Dc 23/10/13 11:30h

VIII MERCAT SENSE DINERS

5)
Dc 23/10/13 11:30h

VIII MERCAT SENSE DINERS

6)
Ds 09/11/13

20è aniversari xarxa d'intercanvi de coneixements nou barris

7)
Dg 10/11/13 10:00h

20è Mercat d'intercanvi de Sants

8)
Ds 16/11/13

8na JORNADES DE SALUT INTEGRAL

9)
Ds 30/11/13 10:30h

10a Trocaeulàlia

10)
Ds 14/12/13 10:30h

17a Trocamarina (BCN)

Més:
http://intercanvis.net/tiki-calendar.php

Afegeix esdeveniment:
http://intercanvis.net/tiki-calendar_edit_item.php

3.  Nous ítems per intercanviar del darrer mes
La columna "Coms" de les taules de sota fa referència als comentaris afegits a cada oferta o demanda, per posar-se en contacte amb qui ho demana o ofereix...

3.1.  Demandes

Ítems trobats: 58Què demanoDescripcióPersona que ho demanaMercat d'Intercanvi més properÚltima modificacióComsTint o "lava y tiñe" negre.Per al canvi estic a lapiruj a hotmail.com
Gràcies!!
socarraetaBarcelona ciutat - Horta-Guinardó30/09/130Ulleres de piscinaNecessito unes ulleres de piscina. Sobre tot, el qeu necessito és la cinta que les subjecta al cap, que és el qeu se m'ha trencat de les meves. Per tant, no cal que estiguin les ulleres en perfecte...XaviBarcelona ciutat - La Marina30/09/130sabatilles de dutxa del 44 o mes  amb boletes a la plantilla en contacte amb el peuHi ha un tipus de sabatilles de dutxa que tenen una especie de boletes, o rugositat, a la plantilla en contacte amb el peu. Vaig tenir un accident a la cama i estic cercant unes sabatilles d'aquest...XaviBarcelona ciutat - La Marina30/09/130xampú + gel de bany nadóxampú + gel de bany per a nadóclau_ceBarcelona ciutat - Poblesec29/09/130discos de lactància rentablesdiscos de lactància rentablesclau_ceBarcelona ciutat - Poblesec29/09/130xumets nous + cadenes xumetsxumets nous + cadenes xumetsclau_ceBarcelona ciutat - Poblesec29/09/130biberonsbiberonsclau_ceBarcelona ciutat - Poblesec29/09/130pitets rígids de plàsticpitets rígids de plàsticclau_ceBarcelona ciutat - Poblesec29/09/130motxilla portanadons marca Manducamotxilla portanadons marca Manducaclau_ceBarcelona ciutat - Poblesec29/09/130seient bicicleta per a nen/aseient bicicleta per a nen/aclau_ceBarcelona ciutat - Poblesec29/09/130tint blau per a cotóTinc una bossa de cotó de l'Índia, color blau, però molt destenyida. M'agradaria tenyir-la amb un tint color blau per a cotó.clau_ceBarcelona ciutat - Poblesec29/09/130banyera nadó petitabanyera per a nadó petita, que càpiga en un plat de dutxaclau_ceBarcelona ciutat - Poblesec29/09/130foulard portanadons elàsticfoulard portanadons elàsticclau_ceBarcelona ciutat - Poblesec29/09/130Texans embarassadaNecessito texans per a embarassada talla 36-38clau_ceBarcelona ciutat - Poblesec29/09/130Marcs de fotoCerco dos marcs de foto d'uns 20cmx 15cm, mides aproximades. Podeu contactar amb mi a abatarna a gmail.comAbatarnaBarcelona ciutat - Gràcia29/09/131Aparell ràdioCerco un aparell de ràdio que es pugui endollar a la corrent. Millor si és petit. Podeu contactar amb mi a abatarna a gmail.comAbatarnaBarcelona ciutat - Gràcia29/09/130Matalás i somier de 90X190 ó 200Busco un llit (matalás i somier) de 90X190 ó 200. A canvi puc oferir un somier de 80X185 i/o uns mobles.
Els mobles, cadascún fan 100 d'ample, 45 d'alçada i 50 de fons.
Visc a Sant Cugat, però tinc...ainapataina29/09/130Màquina de depilar Silk ÉpilLa meva máquina de depilar está a pun de morir perqué es para quan s'escalfa així que abans de quedar-me tirada busco una máquina de depilar que estigui en bon estat i que sigui moderna. Mireu les...Leaf_99929/09/130manxa de bicibusco una manxa per rodes de bici, q sigui petita (per portar a sobre, d'aquelles de mà)
digueu què busqueu per l'intercanvi.gràcies!
CRT27/09/130ciclomotor, bambes de la talla 40, roba d'hivern, ordinador portàtil, guitarra, bicicleta, aparell d'mp3, mobilHola!
Estic cercant les coses que cito a la llista de més amunt.
- Un ciclomotor
- Unes bambes de la talla 40
- Roba d'hivern (sóc alta i prima)
- Un ordinador portàtil
- Una guitarra
- Una...AilamaBarcelona27/09/130ciclomotor, bambes de la talla 40, roba d'hivern, ordinador portàtil, guitarra, bicicleta, aparell d'mp3, mobilHola!
[...]
- Una...AilamaBarcelona27/09/132Libro electronicoNecesito un libro electrónico. Mejor si es de tamaño pequeño. Cambio por lo que ofrezco o si necesitas otra cosa, quizas la tenga.lirenaBarcelona26/09/130Ordenador o portátilNecesito un ordenador o portátil que funcione correctamente. Mínimo pentium III.lirenaBarcelona26/09/130BlurayNecesito bluray en buen estado. Cambio por 2 billetes "Tot Montserrat"lirenaBarcelona ciutat - Sant Andreu26/09/130fulls blancsBusquem fulls din a4 (no cal que sigui un paquet sencer).
estelabay24/09/132coladorsBusquem un colador petit i un de mida normal (de reixeta fina com els de la foto)estelabay24/09/130Prestatgeria de mecano o similarEstem buscant dues prestatgeries de mecano, o similar, que tingui l'alçada de les lleixes regulable.
Ja sigui metàl·lica o de plàstic, etc. Mesures:

1.85m d'alt (aprox) x 95 cm de llarg x 40 cm...XaviBarcelona ciutat - La Marina24/09/130màquina tallagespaHola, necessito una màquina per tallar gespa. Pot ser en servei de prèstec de cap de setmana a canvi d'altres eines de l'hort o podem mirar altres cosesflordetaronger24/09/130cangurobusco canguro (para niño de 19 meses), solo para dar un par de vueltitas con el cochecitoRiccyBarcelona ciutat - Poblesec21/09/132Classes de FrancèsDemano perfeccionar el meu Francès a canvi de classes de Viola, Violí, Cant (iniciació) o Piano (iniciació)joanafufeSant Esteve de Palautordera21/09/130Cartera/ bitlletera per a donaHola! Busque una cartera/bitlletera per a mí. No m'importa el material sempre i quan estiga en molt bon estat. Per al canvi podeu escriure'm a lapiruj a hotmail.com
Gràcies!!
socarraetaBarcelona ciutat - Horta-Guinardó20/09/130llibre francès aAlter ego 3 Hola!

Estic buscant el llibre de text de francès ALTER EGO 3 i també el cahier d'activitats.
Si els tens, podem parlar sobre que voldries per l'intercanvi i amb una mica de sort arribar a un...mariete20/09/130Tint o "lava y tiñe" granatHola! Vull recuperar el color d'un bolso granat. Si algú té tint, li agrairia que m'escrigués a lapiruj a hotmail.com
Gràcies!!
socarraetaBarcelona ciutat - Horta-Guinardó19/09/130llibres de text de primer de primàriaM'es inidiferent l'editorial, pero que siguin recents i en bon estatnebulosa17/09/130Llibre: Lestat el vampiro. Autora: Anne RiceHola! M'agradaria tenir la saga de llibres vampírics. De moment ja tinc el primer i ara voldria el segon. Si algú el té, em pot escriure a lapiruj a hotmail.com
Gràcies!!
socarraeta15/09/130Capseta per a posar caragols / "pastillero"Hola! M'anirien molt bé algunes caixetes d'aquestes per a posar les boletes de bijuteria. Si en teniu, podeu escriure'm a lapiruj a hotmail.com i parlem del canvi.
Gràcies!!
socarraetaBarcelona ciutat - Horta-Guinardó15/09/130Joc de taula: TabúHola! M'agradaria tenir el joc de taula Tabú. Si algú el té em pot escriure a lapiruj a hotmail.com i parlem del canvi. Un suggeriment és canviar-lo pel joc de "La herencia de Tía Agata".
Gràcies!!!
socarraetaBarcelona ciutat - Horta-Guinardó15/09/130Cadira per a habitacióHola! Estic buscant una cadira de l'estil de la de la foto, que estiga en bon estat i sense corcó ;)
Per al canvi podeu escriure'm a lapiruj a hotmail.com
Gràcies!!
socarraetaBarcelona ciutat - Horta-Guinardó15/09/130llum d'escriptoriHola, en fa falta una llum d'escriptori. grcs i sltcns. maryacatala a gmail.comcarmecatala12/09/130curs de mecanografianecessito classes de mecanografia per agilitzar l'escriptura amb el teclat de l'ordinador. Ofereixo sessions de massatge terapèutic. També sóc mestra en Educació especial i puc fer classes o cangur.NunurBarcelona ciutat - Sant Andreu10/09/131Mecanografia / taquigrafiaHola a tothom, Necessito classes de mecanografia per què vaig molt lenta amb l'ordinador.
A canvi puc fer massatge terapèutic ( quiromassatge entre altres) també sóc mestra en educació especial i...NunurBarcelona ciutat - Sant Andreu10/09/131Bicicleta 6 anysMarmaraBarcelona ciutat - Clot-Camp de l'Arpa10/09/130Patinet_MarmaraBarcelona ciutat - Clot-Camp de l'Arpa10/09/130Cadireta elevador grup 2MarmaraBarcelona ciutat - Clot-Camp de l'Arpa10/09/130pcBonicos!!!!

Me quedado sin ordenador!!!! Me ha entrado agua por la venta estos días y se me ha mojado.... Asi que si sabéis de alguien que tenga un ordenador por ahí que no use y se quiera...IrisinaBarcelona ciutat - Raval09/09/131Un ordinadorSe'm està morint l'ordinador i el necessito  poder treballar a casa. Si algú sap d'ordinadors per mirar-se'l o es canvia el vell per un de nou agrairé que m'aviseu.
Salut!
marina.caireta09/09/131traductor castellà-anglès per text 30 pags; ajut per editar llibre per internet, estanteria amb portes de vidre, deshidratadora excaliburPBMLa Garriga09/09/130Libres de text de 1r de primaria. Indiferent l'editorialsnebulosa08/09/130CLASES de CASTAÑUELASSI ALGU SAP TOCAS LES CASTAÑUELAS, YO VULL APENDRE MÉS. JO EN TINC UNES...... T'HO AGRAIRIA MOLT, A CANVI ET FAIG MASATGES DE REFLEXOLOGIA PODAL....patriBarcelona ciutat - Sants08/09/131manobres portes (picaportes)Hola! necessito 3 manobres per portes. graciesnebulosa07/09/130Cartera de pell per a homeHola! Busque una cartera/bitlletera per a home que siga de pell i que estiga en molt bon estat. Per al canvi podeu escriure'm a lapiruj a hotmail.com
Gràcies!!
socarraetaBarcelona ciutat - Horta-Guinardó06/09/130Pel·lícules dvd infantils en anglès (Madagascar, Ice Age, Jungle Book, Dorothy of Oz, Lorax, Rise of the Guardians, Happy Feet, Finding Nemo, Cars, Shrek, Babe...)Necessito PEL·LÍCULES INFANTILS EN ANGLÈS (Madagascar, Ice Age, Jungle Book, Dorothy of Oz, Lorax, Rise of the Guardians, Happy Feet, Finding Nemo, Cars, Shrek, Babe...) per a les meves classes...siringa05/09/130OBRES A CASA (3 tabics a arrebossar) i PINTAR pisNecessito fer OBRES A CASA (tres tabics a picar parcialment i arrebossar), i PINTAR EL PIS (70 mts2 aprox.). Sóc narradora de contes i professora d'anglès i puc oferir sessions de contes i classes...siringaBarcelona ciutat - Gràcia05/09/131escala i peces d´anclatge per llitera marca flexa vipajuBarcelona ciutat - Eixample (Esquerra)03/09/130Llibres de Julio Caro BarojaHola! Ma mare està buscant llibres d'aquest antropòleg. Us dic els que ella té i que ja no necessita:
-El carnaval
-Las brujas y su mundo
-La estación de amor.
Si en teniu qualsevol altre, podeu...socarraetaBarcelona ciutat - Horta-Guinardó03/09/130algu sap arreglar un disc gur extern???hola... se me ha roto el disco duro externo, solo fue un golpecito, pero no puedo leer ñla informacion que hay dentro y es importante... alguien sabruia arreglarlo, para recuperar la informacion ,...patriBarcelona ciutat - Sants02/09/130carregador per mòbil SonyXperiabusco un carregador per mòbil SonyXperia
gràcies!
CRT02/09/130caixa per conillBusco caixa per ficar un cunill. Grcs i sltcns.carmecatala02/09/130

Més:
http://intercanvis.net/Demandes

Afegeix demanda:
http://intercanvis.net/tracker3&cookietab=2

3.2.  Ofertes

Ítems trobats: 145Què ofereixoDescripcióPersona que ho ofereixMercat d'Intercanvi més properÚltima modificacióComsFaldilla verda H&MOfereixo faldilla verda H&M talla mLeaf_99930/09/130Pantalons verd ampollaOfereixo Pantalons verd ampolla talla 36 en bon estatLeaf_99930/09/130Faldilla negre BershkaOfereixo faldilla negre Bershka talla 34-36Leaf_99930/09/130Pantalons tailandesos color granateOfereixo Pantalons tailandesos color granate en bon estatLeaf_99930/09/130Jersei en tons verds talla SOfereixo jersei en tons verds talla S en bon estatLeaf_99930/09/130Samarreta básica taronja SOfereixo samarreta básica taronja talla SLeaf_99930/09/130Ofereixo peluix piolin i altresOfereixo peluix piolin. També tenim altres peluixos: vaca, foca i osLeaf_99930/09/130Camisa -  Vestit per anar a la platja nou a estrenarOfereixo camisa - Vestit nou a estrenarLeaf_99930/09/130Jersei tipus vespa color blau maríOfereixo jersei tipus vespa color blau marí talla S. Bon estatLeaf_99929/09/130Jaqueta americana de pana fina color lila Ofereixo jaqueta de pana fina color lila talla 38. El folre interior s'hauria de reparar i la solapa té una petita marca que jo tapava amb un brotxe (veure fotografia).Leaf_99929/09/130Jaqueta de dona reversibleOfereixo una jaqueta de dona reversible talla 38 - 40Leaf_99929/09/130Jersei Pull and Bear Home o donaJersei Pull and Bear Home o dona talla M. Té una taca de llegiu (veure fotografia)Leaf_99929/09/130Samarreta amb coll de camisa Samarreta amb coll de camisa en bon estat talla 38-40Leaf_99929/09/130Camisó per dormir - Bata per estar per casaOfereixo un camisó per dormir que també es pot usar per estar per casa en talla MLeaf_99929/09/130Polo Universitat OfxordOfereixo un polo quasi nou comprat a Anglaterra - Universitat D'oxford. Talla MLeaf_99929/09/130Collaret de robaOfereixo aquest collaret de roba fet a mà. Colors lila i negre. Pel canvi podeu contactar amb mi a abatarna a gmail.comAbatarnaBarcelona ciutat - Gràcia29/09/130Marc per a fotosOfereixo marc de fotos de la Campanilla. Nou amb precinte. Pel canvi podeu contactar a abatarna a gmail.comAbatarnaBarcelona ciutat - Gràcia29/09/130Revistes EnderrockOfereixo revistes Enderrock. Concretament els exemplars 158, 184 i 186. En perfecte estat. Ideal per a col·lecionistes i/o amants de la música. Podeu contactar amb mi a abatarna a gmail.comAbatarnaBarcelona ciutat - Gràcia29/09/130Film "Lantana"Ofereixo dvd del film "Lantana". Pel canvi podeu escriure a abatarna a gmail.comAbatarnaBarcelona ciutat - Gràcia29/09/130Film "The road"Ofereixo dvd del film "The road". Pel canvi podeu escriure a abatarna a gmail.comAbatarnaBarcelona ciutat - Gràcia29/09/130Tetera terrissaOfereixo tetera de terrissa de capacitat mitjana. Té una esquerda a la tapa però està arreglat. Podeu cotactar amb mi a abatarna a gmail.comAbatarnaBarcelona ciutat - Gràcia29/09/130Collaret botonsOfereixo collaret de botons fet a mà. Em trobareu a abatarna a gmail.comAbatarnaBarcelona ciutat - Gràcia29/09/130Moneder negreOfereixo moneder en perfecte estat. No té quasi ús. Té dos compartiments amb cremallera, un intern i un extern, i diversos compartiments per a targetes i/o bitllets. Em trobareu a abatarna a gmail.comAbatarna29/09/130Cartera de robaOfereixo cartera de roba en perfecte estat. No té quasi ús. Té un compartiment interior amb cremallera per a les monedes. La resta de compartiments són per a targetes i/o bitllets. Pel canvi podeu...AbatarnaBarcelona ciutat - Gràcia29/09/130Llibre: "L'art de fumar en pipa" de Joaquim VerdaguerOfereixo el llibre "L'art de fumar en pipa" de Joaquim Verdaguer, ed Moll. Pel canvi podeu consultar la meva llista de demandes o escriure a abatarna a gmail.comAbatarnaBarcelona ciutat - Gràcia29/09/130armari calaixera antiga per restaurarté 3 calaixos grandes
ideal per a restaurar

MIDES: llarg: 90cm X fons: 52cm X alt: 85cm

està a Barcelona

ESTIC INTERESSAT EN INTERCANVIAR PER:
- una bicicleta d'adult
- monedes o bitllets...mikiBarcelona ciutat - Sants29/09/1334 armaris llibreriesformades per:
 1 armari prestatgeria llibreria per racons (212 x 80, 5 x 25)
 3 armaris prestageria llibreriae (212 x 100 x 25)

mikiBarcelona ciutat - Sants29/09/130Desuadora amb detalls brodatsDesuadora amb detalls brodats. Talla S-MLeaf_99929/09/130Peto de dona color cremaPeto de dona color crema. Talla S-MLeaf_99929/09/130Vestit nou amb etiquetesVestit nou amb etiquetes talla MLeaf_99929/09/130Funda coixíSón tres fundes igualsMarmaraBarcelona ciutat - Clot-Camp de l'Arpa27/09/130càmara analògica reflexCàmara analògica reflex minoltaaguadebeber27/09/130llibre postres en italiàllibre de postres en italiàaguadebeber27/09/130crema de solCrema solar sebamed, factor 50aguadebeber27/09/130mirall d'augment per estrenarMirall d'augment dels de penjar a la paret per estrenaraguadebeber27/09/130EcheveriaTinc un parell d'echeveries per intercanviar,
és una planta grassa força resistent
aguadebeber27/09/130Prismàtics per intercanviarPrismàtics marca Auriol
zoom: 10-30x60
estan pràcticament nous

aguadebeber27/09/1302 teclats inalàmbricsTinc aquests dos teclats inalàmbrics. Un està amb la caixa, i l'aparell que es connecta a l'ordinador. L'altre és simplement el teclat sol (tal com el veieu a la foto)estelabay27/09/132crema hidratante AVENAOfrezco esta crema hidratante con extracto natural de AVENA. 200ml. de Ladya.
grcs y slds.

carmecatala26/09/130Fuster ,CarpinteroTodos tipos de carpinteria: puertas y ventanas, muebles a medida, armarios, parque,pergolas, decapado y restauro de cerramientos antiguos etc.
Tambien carpinteria nautica:reparacion y resturo de...giorgiosax26/09/130 Fuster ,Carpinterotodo tipo de carpinteria dTodos tipos de carpinteria: puertas y ventanas, muebles a medida, armarios, parque,pergolas, decapado y restauro de cerramientos antiguos etc.
Tambien carpinteria nautica:reparacion y resturo de...giorgiosaxBarcelona26/09/131Billetes "Tot Montserrat"Ofrezco 2 billetes para adultos para una excursión al monasterio de Montserrat por no poder usarlos debido a enfermedad.
Los billetes incluyen: tren + metro + cremallera + funiculares + museo +...lirenaBarcelona ciutat - Sant Andreu26/09/130Maquina de escribir electronicaOfrezco máquina de escribir electrónica. Marca Panasonic KX-R191. Usada muy poco (todavía tiene el precinto en la pantalla). Funciona perfectamente. Incluye tapa, manual de instrucciones y...lirenaBarcelona25/09/130Maquina de escribirOfrezco máquina de escribir manual. Marca Olivetti Studio 46. En buen estado. Incluye cinta y caja de plástico negra para transporte. Escucho ofertas.lirenaBarcelona25/09/130Taula rodona de fusta extensibleTaula rodona de fusta extensible com la de la foto. En perfecte estat.XaviBarcelona ciutat - La Marina24/09/130REVISTES DEL NATIONAL GEOGRAPHIChola,
tinc gairebé un centenar de revistes del national geographic, algunes d'elles amb el revister inclos que us poden fer servir per preparar els vostres viatges, admirar bones fotos i bons...flordetaronger24/09/130Motxil.la amb rinyonera a jocTinc una motxil.la amb rinyonera gran a joc, ideal per fer sortides de cap de setmana. es de la marca decatlhon i enviar fotos.flordetaronger24/09/131banyera nadóTinc una banyera de nadó de la marca ok baby en molt bon estat.flordetaronger24/09/130pan casero (eco-integral)ofrezco rico pan, hecho por mi misma, hay de diferentes tipos, tambien para veganosRiccy21/09/130taula escritori altaOfereixo una taula d'escritori que incorpora un calaix i dos prestatges. per a qualsevol consuta: cristineta8 a hotmail.comCrisvilaVilafranca del Penedès21/09/130blusa negra de festaofereixo blusa negra T.S NAFNAF, de festa. Posada queda molt be. sltcnscarmecatala20/09/130gargantilla hecha a mano de maderaOfrezco esta gargantilla de madera hecha a mano. grcs y slds.carmecatala20/09/130fet a ma, collarethola, ofrezco este collar hecho a mano. un saludo, maryacatala a gmail.comcarmecatala20/09/130FET A MAcarmecatala20/09/130collar hecho de MADERA, VIDRIO Y CUARZOhola, ofrezco este collar diseñado y hecho a mano de madera, vidrio y cuarzo. saludos.carmecatala20/09/130pintaungleshola, tinc aquest 7 pintaungles. Alguns sense estrenar. sltcnscarmecatala20/09/130ES REGALA: Rellotge despertador verd amb mollHola! Regale aquest rellotge amb funció de despertador també. Si us interessa, estic a lapiruj a hotmail.com
Gràcies!!
socarraetaBarcelona ciutat - Horta-Guinardó17/09/130tombona nadótenim una tombona de nadó de la marca JANE en molt bon estat. Pel bescanvi ens agradaria alguna joguina del Rayo Mc Queen o bolquers dodot etapas.
gràcies
bressola17/09/130collares artesanosofrezco estos dos collares hechos a mano, uno de ellos lleva cuarzo. slds. maryacatala a gmail.comcarmecatalaBarcelona ciutat - Barceloneta16/09/130Pantaló vaquer Talla 48 per a dona baixetaHola! Oferixc el pantaló de la foto. És una miqueta curt de cama, per a una dona que medixca 1,50m per exemple, tot i que a la foto sembla encara més curt! Si us interessa, podeu escriure'm a...socarraetaBarcelona ciutat - Horta-Guinardó15/09/130Vestit llarg de cotó. Talla 46-48Hola! Oferixc aquest vestit marró. És senzill però porta pinces on cal per a que pare bé (pit i esquena)No és recte encara que a la foto ho semble. Si us interessa o voleu emprovar-vos-el, podeu...socarraetaBarcelona ciutat - Horta-Guinardó15/09/130Clauer d'esteladasocarraetaBarcelona ciutat - Horta-Guinardó15/09/130Polsera "Where is the limit?"socarraetaBarcelona ciutat - Horta-Guinardó15/09/130ES REGALA: Despertador d' IkeasocarraetaBarcelona ciutat - Horta-Guinardó15/09/130Rellotge de polsera en pell (II)socarraetaBarcelona ciutat - Horta-Guinardó15/09/130Rellotge de polsera esportiusocarraetaBarcelona ciutat - Horta-Guinardó15/09/130ES REGALA: Radio de butxacasocarraetaBarcelona ciutat - Horta-Guinardó15/09/130Penjollet celtasocarraetaBarcelona ciutat - Horta-Guinardó15/09/130les meves mansSoc un jove català aturat que ofereix les seves mans per realitzar tasques a casa, al camp, on convingui... a canvi de la voluntat (a parlar-ho) u objectes com Pc, Tv, Hi-fi, telèfons o tot alló...Manu1981Lleida ciutat15/09/130ES REGALA: Rellotge "tentetieso" d'AmenasocarraetaBarcelona ciutat - Horta-Guinardó15/09/130Cassola de fang per al fornsocarraetaBarcelona ciutat - Horta-Guinardó15/09/130Podòmetre de DecathlonsocarraetaBarcelona ciutat - Horta-Guinardó15/09/132CronòmetresocarraetaBarcelona ciutat - Horta-Guinardó15/09/130Bolso negre de polipielsocarraetaBarcelona ciutat - Horta-Guinardó15/09/130Bolso - necesserHola! Oferixc aquest bolso que per dins està folrat amb plàstic per si es vol utilitzar de necesser. Està sense estrenar. Per al canvi podeu escriure'm a lapiruj a hotmail.com
Gràcies!!
socarraetaBarcelona ciutat - Horta-Guinardó15/09/130ES REGALA: Despertador rectangularsocarraetaBarcelona ciutat - Horta-Guinardó15/09/130ES REGALA: Despertador de MayoralsocarraetaBarcelona ciutat - Horta-Guinardó15/09/130ES REGALA: Despertador de NesquiksocarraetaBarcelona ciutat - Horta-Guinardó15/09/130ES REGALA: Despertador de Winnie de PoohsocarraetaBarcelona ciutat - Horta-Guinardó15/09/130Pantalons curts Woman secret Pantalons curts de Woman secret. Eren llargs però els hi vaig fer la vora a màquina (està ben fet, no es nota que eren llargs). Color morat. Talla 38

Leaf_99915/09/130Pantalons tailandesos de seda naturalPantalons tailandesos de seda natural. Nous a estrenar.

Leaf_99915/09/130Pomets / tiradors (8 en total)Hola! Oferixc els pomets de la foto. Per al canvi podeu escriure'm a lapiruj a hotmail.com
Gràcies!!
socarraetaBarcelona ciutat - Horta-Guinardó15/09/130Cartera portafulls marró (nova)Hola! Oferixc aquesta cartera portafulls que també serveix per posar el portàtil. El material és loneta sintètica i té ansa central. Se li pot acoblar una corretja per penjar-se-la. Si us...socarraetaBarcelona ciutat - Horta-Guinardó15/09/130Cartera portafulls negra (nova)Hola! Oferixc aquesta cartera portafulls que també serveix per posar el portàtil. El material és loneta sintètica i té ansa central i corretja per penjar-se-la. Si us interessa, podeu escriure'm a...socarraetaBarcelona ciutat - Horta-Guinardó15/09/130ES REGALA: 2 Àlbums de fotos, de propagandaSi us interessa, estic a lapiruj a hotmail.com
Gràcies!!
socarraetaBarcelona ciutat - Horta-Guinardó15/09/130ES REGALA: 2 Àlbums de fotos, color beigeSi us interessa, estic a lapiruj a hotmail.com
Gràcies!!
socarraetaBarcelona ciutat - Horta-Guinardó15/09/130ES REGALA: Portafulls de pinçaHola! Oferixc aquest portafulls de pinça de color blau. Si us interessa, podeu escriure'm a lapiruj a hotmail.com
Gràcies!!
socarraetaBarcelona ciutat - Horta-Guinardó15/09/130Accesori per al cabell, de Claire's (nou)Hola! Oferixc aquest accessori per al cabell que serveix per fer-se un recollit francés. Està sense estrenar perquè a mí se'm dóna fatal res que vaja més enllà de la clàssica cua de cavall
Així és...socarraetaBarcelona ciutat - Horta-Guinardó15/09/130ES REGALA: Caixeta imantada porta-clipsSi us interessa, estic a lapiruj a hotmail.com
Gràcies!!
socarraetaBarcelona ciutat - Horta-Guinardó15/09/130Ulleres de sol antigues (per a disfressa)Hola! Oferixc aquestes ulleres de vidres baixets. El metal està una mica despintat, de manera que sols valen per disfressar-se. Si us interessen podeu escriure'm a lapiruj a hotmail.com
Gràcies!!
socarraetaBarcelona ciutat - Horta-Guinardó15/09/130Funda per a mòbil petit (nova)socarraetaBarcelona ciutat - Horta-Guinardó15/09/130ATENCIÓ ARTISTES!! ES REGALA: Radiografia dentalHola! Segur que amb el talent que hi ha en aquesta web hi ha qui pot fer una làmpara amb una radiografia ;) Si us interessa, estic a lapiruj a hotmail.com
Gràcies!!
socarraetaBarcelona ciutat - Horta-Guinardó15/09/130Llibre fotocopiat de tablatures de Metallica Les cançons apareixen a la portada. Si us interessa, podeu escriure'm a lapiruj a hotmail.com
Gràcies!!
socarraetaBarcelona ciutat - Horta-Guinardó15/09/130Tablatures de guitarra IIHola! Oferixc aquest altre recull de tablatures. Són les que figuren a l'índex de la foto. Si us interessa podeu escriure'm a lapiruj a hotmail.com
Gràcies!!
socarraetaBarcelona ciutat - Horta-Guinardó15/09/130Tablatures de guitarra IHola! Oferixc un recull de tablatures (l'índex és el de la foto). Si us interessa podeu escriure'm a lapiruj a hotmail.com
Gràcies!!
socarraetaBarcelona ciutat - Horta-Guinardó15/09/130DVD Joseph STALIN i mesOfereixo DVD Joseph STALIN, ARAFAT, Frakling D. ROOSEVELT, PLANETA URDINA Marea Artean y Koral Itsasoak
carmecatala11/09/130Fermall miralletHola! Oferixc aquest original fermall d'artesania. És un mirallet petit. Les mides del fermall són 5cm d'alt i 4cm d'ample. Si us interessa podeu escriure'm a lapiruj a hotmail.com
Gràcies!!
socarraetaBarcelona ciutat - Horta-Guinardó11/09/130Fermall feltre discoHola! Oferixc aquest fermall de feltre fet a mà (no per mi). D'alt fa uns 9cm. Per al canvi podeu escriure'm a lapiruj a hotmail.com
Gràcies!!
socarraetaBarcelona ciutat - Horta-Guinardó11/09/130Termòmetre de paretHola! Oferixc un termòmetre igual al de la foto, molt senzillet amb el marc de plàstic. Per al canvi podeu escriure'm a lapiruj a hotmail.com
Gràcies!!
socarraetaBarcelona ciutat - Horta-Guinardó11/09/130assecadora de robaAssecadora Otsein st-200.
Càrrega superior.
Manca la protecció externa de dos botons.
Funciona perfectament!
La foto és reciclada d'internet ;)

Secadora Otsein st-200.
Carga inferior.
Falta la...PedroBarcelona ciutat - Poblesec10/09/136Motxilla DIRMarmaraBarcelona ciutat - Clot-Camp de l'Arpa10/09/130Funda coixí taronjaMarmaraBarcelona ciutat - Clot-Camp de l'Arpa10/09/130Mosquitera BressolSense estrenarMarmaraBarcelona ciutat - Clot-Camp de l'Arpa10/09/130Safata ceràmica nadalMarmara10/09/130Rellotge pulseraMarmaraBarcelona ciutat - Clot-Camp de l'Arpa10/09/130Espelmes_Noves, paquet sense obrirMarmaraBarcelona ciutat - Clot-Camp de l'Arpa10/09/130RatolíMarmaraBarcelona ciutat - Clot-Camp de l'Arpa10/09/130Marc de fotos amb àlbums MarmaraBarcelona ciutat - Clot-Camp de l'Arpa10/09/130Calculadora__MarmaraBarcelona ciutat - Clot-Camp de l'Arpa10/09/130Calculadora_MarmaraBarcelona ciutat - Clot-Camp de l'Arpa10/09/130Funda de càmeraMarmaraBarcelona ciutat - Clot-Camp de l'Arpa10/09/130Funda càmera fotosMarmaraBarcelona ciutat - Clot-Camp de l'Arpa10/09/130SafataMarmaraBarcelona ciutat - Clot-Camp de l'Arpa10/09/130GorraMarmaraBarcelona ciutat - Clot-Camp de l'Arpa10/09/130Jerro decoratiuMarmaraBarcelona ciutat - Clot-Camp de l'Arpa10/09/131Funda coixí blanca i blavaMarmara10/09/130Funda vermella coixíMarmaraBarcelona ciutat - Clot-Camp de l'Arpa10/09/130Llibre "Un mundo sin fin"MarmaraBarcelona ciutat - Clot-Camp de l'Arpa10/09/130Motxilla MúsicaMarmaraBarcelona ciutat - Clot-Camp de l'Arpa10/09/130Motxilla FCBMarmaraBarcelona ciutat - Clot-Camp de l'Arpa10/09/130Rellotge de paretQuan es posa la pila, s'ha d'ajustar bé perquè funcioniMarmaraBarcelona ciutat - Clot-Camp de l'Arpa10/09/130carpetes d'anelles, llibres, CD's, aspirador petit, joc d'escacs bó, avarca de Menorca noves nº 40, avarca blanca usada nº38, abric de sra negre acolxat impermeable i llarg, abric de pell de "moltó" de sra (marró clar per fora i llana cardada per dintre), col.lecció figuretes ferro, col.lecció gomesPBMLa Garriga09/09/131FALDILLA  ASIMETRICA MARCA TOMO II Ofereixo una faldilla negra asimétrica de pana fina. Crec que no posa talla pero jo gasto una 38 i la cintura es elásica. Bon estat.Leaf_99909/09/130Ratolí de segona mà gairebé nouculipBarcelona ciutat - Gràcia08/09/130Targeta de memòria nova 32GBculip08/09/130Sal i pebre!Nou per estrenar. És de mporcellana i fusta, un toc rústic.culipBarcelona ciutat - Gràcia08/09/130urgente:  bici BTTOfresco bicicleta BTT, urgebrulienBarcelona ciutat - Horta-Guinardó06/09/131llibre de cuina al vapor en anglèsTinc aquest llibre de cuina al vapor en anglès, "Steaming! with recipes"estelabay05/09/131Llibre de text d'alemany Aspekte B2Tinc per intercanviar el llibre de text d'alemany Aspekte B2. Només està escrita la primera lliçó i a llapis.EstherNBarcelona ciutat - Sagrada Família05/09/13024 volums de l' HISTORIA UNIVERSAL d' El PaísOfereixo els 24 volums de l' HISTORIA UNIVERSAL d' El País, a canvi de pel·lícules infantils en anglès (Madagascar, Ice Age, Jungle Book, Dorothy of Oz, Lorax, Rise of the Guardians, Happy Feet,...siringaBarcelona ciutat - Gràcia05/09/130AnglèsSóc narradora de contes i professora d'anglès i ofereixo CLASSES D'ANGLÈS a canvi d'OBRES A CASA (tres tabics a picar parcialment i arrebossar), o PINTAR EL PIS (70 mts2 aprox.).siringaBarcelona ciutat - Gràcia05/09/130Sessions de contes per a nens, famílies, adultsSóc narradora de contes i professora d'anglès i ofereixo SESSIONS DE CONTES a canvi d'OBRES A CASA (tres tabics a picar parcialment i arrebossar), o PINTAR EL PIS (70 mts2 aprox.).siringaBarcelona ciutat - Gràcia05/09/130postals de col·leccionisme de BerlínTinc postals de col·leccionisme, en blanc i negre, del mur de Berlín i la guerraestelabay03/09/130cortinaTinc una cortina d'uns 160 cm d'ample i de llarg del sostre fins a terra. Color cru, decoracions espirals de color taronja. Molt novaestelabay03/09/131classificadors de plàstic per a fotografiesTinc classificadors de plàstic per guardar fotografies o postals 10x15estelabay03/09/130MASATGE DE REFLEXOLOGIA PODALINTERCANVI PER MASATGES....patriBarcelona ciutat - Sants02/09/130Revistes INTEGRALofereixo revistes antigues INTEGRAL, en tinc des del 1990AnnuskaGranollers01/09/131Enciclopedia de cinema de la revista fotogramasEnciclopedia de cinema de la revista fotogramasLeaf_99901/09/130Ofereixo la ENCICLOPEDIA: LA AVENTURA DE LA CIENCIAOfereixo la ENCICLOPEDIA: LA AVENTURA DE LA CIENCIALeaf_99901/09/130Enciclopèdia GRANDES MUSEOS DE EUROPAOfereixo l'enciclopedia en CD de rom GRANDES MUSEOS DE EUROPA

Leaf_99901/09/130Enciclopedia en CD rom HISTORIA DE CATALUNYAOfereixo una la col·lecció Història de Catalunya en CDLeaf_99901/09/130Lámines d'espuma per manualitatsOfereixo tres lámines d'espuma grans per manualitatsLeaf_99901/09/130Reproductors d' MP3Ofereixo dos reproductors d'MP3Leaf_99901/09/131Curs d'excel XPCurs d'excel XP en cd rom. Curs de la universitat de BarcelonaLeaf_99901/09/130Samarreta interior de licra marca CALSETTA a estrenarOfereixo una samarreta interior de licra talla L (tot i que jo diria que més aviat es una S). A estrenarLeaf_99901/09/130

Més:
http://intercanvis.net/Ofertes

Afegeix Oferta:
http://intercanvis.net/tracker2&cookietab=2

4.  Intercanvi de Coneixements
Les XIC's són Xarxes d'Intercanvis de Coneixements. Clica als enllaços de sota per veure informació d'algunes d'elles.
Si en saps de més xarxes d'intercanvi de coneixements, posa-les a http://intercanvis.net/xics : pots editar la pàgina o afegir-ne pàgines noves filles a la de "xics" (mira el Ajuda per saber com afegir pàgines noves).

XIC Can Cuiàs (Montcada i Reixac)
XIC Castelldefels
XIC Collblanc La Torrassa (L'H)
XIC Girona
XIC Gràcia
XIC Connecta Francesc Candel
XIC La Ribera (Montcada i Reixac)
XIC Llera del Ter
XIC Manlleu
XIC Nou Barris
XIC Raval
XIC Sabadell
XIC Sant Feliu de Llobregat
XIC Xarxantoni

5.  Noves persones participants a les xarxes d'intercanvi registrades el darrer mes
Ítems trobats: 42NomCognomsUsuariXarxa d'Intercanvi més properaComentarisCreadaComsRamonCasals RieraracariTerrassa28/09/130vanessabissirivanessaBarcelonaHola, me llamo Vanessa!
Me gusta mucho la idea de intercambiar, hay muchas cosas que tenemos o que sabemos hacer que le hacen falta a el otro y no lo sabemos, y creo que este tipo de comunicacion nos haria mas facil la vida.
Por ejemplo, vivo en poble sec pero' actualmente estoy buscando un piso en la barceloneta...o....he recien empezado mi formacion en el metodo Grinberg y me gustaria ofrecerla a quien esta inetresado en aumentar su bienestar fisico y emocional....
28/09/130AmàliaSalla CairóAilamaBarcelona27/09/130annecouturieranneAbrera27/09/130AlicaAlonsojeringaoBadalona26/09/130giorgiocollogiorgiosaxBarcelonamiembro de la cic como trabajador autonomo,me parece muy bien esta iniciativa y la ampliaria con categorias tipo:
se busca socio,
Es importante vigilar que en la wed   no se cuelen anuncios de  oportunistas estafadores y impresentables  varios dejando que la comunidad lo filtres y se borren en seguida
26/09/130HugSalvat TorregrossaHugBarcelona ciutat - Gràcia26/09/130AnaFerrer GillirenaBarcelona25/09/130PaulaMoreira da GraçapaulaquiroBarcelona ciutat - Sant Andreu24/09/130susanasant funksusanasantBarcelona23/09/130JoanaFugaroles FerrerjoanafufeSant Esteve de Palautordera21/09/130AnnaHerannaherCastellar del Vallès21/09/130MarinaTàpia RibasAniramL'Hospitalet de Llobregat - Santa Eulàlia20/09/130alba puig casaspuig casasalba puig casasPrat de Llobregat17/09/130ClàudiaManyàClaudiaBarcelona ciutat - Gràcia17/09/130GemmaEscrivàGmixBarcelona ciutat - Horta-Guinardó16/09/130SirkkuTommolaSirkkuGavà16/09/130ManuelLara HerbónTrocomanBarcelona ciutat - Poblesec16/09/130MiquelMontanerManu1981Lleida ciutatTinc experiència en construcció, neteja, cobertes de fusta, logística, carretoner... poliester...
Busco cualsevol feina, accepto intercanvi de feina per objectes (PC, consoles, tv...). Estic al atur i no tinc cap ajuda. accepto idees
15/09/130NayraPañella ValleNayrapvGavà15/09/130ABCMiscelania (Daniel)ABCBarcelona13/09/130LeoCarbóLeoBarcelona ciutat - Sants10/09/130Monica RuizNatarajBarcelona ciutat - Nou Barris09/09/130MarinaCaireta Samperemarina.cairetaSabadell09/09/130GuillerminaCiprianGUILLERMINABarcelona08/09/130Josep MariaCalpe PujolJosep MariaGirona ciutat - Sant Narcís08/09/130juliansorianosandmanbcnBarcelona ciutat - Gràcia06/09/130MartaBPPBMLa Garriga06/09/130EstherNietoEstherNBarcelona ciutat - Sagrada Família05/09/130JulsEdoJulsssBarcelona ciutat - Raval05/09/130EulàliaFerreres FernándezEulaliaFerreresMataró05/09/130PatriciaMcGill FerrarisiringaBarcelona ciutat - Gràcia05/09/130CarlesJorba MarcéKaramBarcelona ciutat - Poblesec04/09/130Rosa GalbanyRosa82Granollersbona proposta04/09/130PedroLocubiche MorenoPedroBarcelona ciutat - Poblesec04/09/130CristinaBruvipajuBarcelona ciutat - Eixample (Esquerra)03/09/130patricapdevila puigpatriBarcelona ciutat - Sants02/09/130AnnaRibasaribas23Gavà02/09/130El Rebostdel DeltaEl RebostGavàSom una cooperativa de consum ecològic i just de Gavà, formem part unes 15 famílies i comprem fruita, verdura, llegums, pasta, etc.... de pròximitat i ecològica.02/09/130AnnaNieto AlvarezAnnuskaGranollers01/09/130GeriGarceselcamaleoPrats de Lluçanès01/09/130GlòriaSans AngueragloriaBlanes01/09/130

Més:
http://intercanvis.net/users

6.  Enllaços
 Xarxes: http://intercanvis.net/Xarxes
 Vídeos: http://intercanvis.net/Altres
 Tutorial d'ús: http://intercanvis.net/demo.htm
 Com funciona: http://intercanvis.net/Funcionament
 Coordinació entre Xarxes: http://intercanvis.net/InterXarxes
 Col·labora amb una donació econòmica: http://intercanvis.net/Donacions
 (en moneda social ó Euros)

7.  Com apuntar-se al butlletí
No estàs subscrit a aquest butlletí encara i te l'ha passat alguna altra persona?

Pots subscriure't tu mateix/a a:
(siguis una persona registrada a intercanvis.net o no)

http://intercanvis.net/newsletter1

8.  Qui som
Una colla de persones de diferents llocs de Catalunya ens hem estat trobant en persona des de la tardor de 2009 cada tres mesos per parlar de quines coses volem i podem fer conjuntament per millorar la comunicació i coordinació entre les diferents Xarxes d'Intercanvi d'àmbit català (trobades "InterXarxes").

A les reunions va sortir repetides vegades l'interès de poder disposar d'un butlletí comú a tothom (a part de possibles butlletins per xarxes locals), amb un recull de publicacions, reflexions i/o notícies relacionades que algú vulgui difondre o compartir (quan n'hi hagi) amb la gent de les altres xarxes, així com la informació breu de les darreres ofertes i demandes de cada xarxa publicades a intercanvis.net, el propers esdeveniments relacionats publicats a l'agenda comú (mercats, reunions, ...), etc.

Aquest butlletí s'envia mensualment, i és obert a les teves aportacions/propostes. El que afegeixis a l'agenda, o a la base de dades d'ofertes i demandes, podrà ser inclòs automàticament en el resum mostrat en el següent butlletí. I de les publicacions es preveu fer una selecció de les més adequades, si s'escau, per al butlletí general.

Per últim, si vols participar en la moderació i disseny de tot plegat, vine a les trobades "InterXarxes" a dir la teva! (per cert, les reunions amb algo de "teca" per compartir són més entretingudes)

http://intercanvis.net/InterXarxes

Butlletí enviat en nom de l'equip de coordinació entre Xarxes d'intercanvi dels Països Catalans ("InterXarxes")
info a intercanvis.net  Un altre món és possible ;-)