[Interxarxes] BAIXA DEL MAILING

Xavier de Pedro xavi a confluencia.net
div set 13 20:10:12 CEST 2013

Hola Núria:

Ja t'he trobat i esborrat del grup que rebia tantes notícies. Totes
aquestes coses les podies fer tu mateixa per no rebre ni més i menys
correus-e dels desitjats:
http://intercanvis.net/ajuda#Notificacions_per_correu-e

Com has demanat, he esborrat el teu usuari de la web (que es deia "nurieta")

Fins la propera

Xavier

Al 11/09/13 22:26, En/na nuria sorribas ha escrit: