[Interxarxes] Trobada 8 de març

Xarxa d'Intercanvi de Sants intercanvisants a gmail.com
div mar 8 00:18:27 CET 2013

Hola a tots.

Sóc la Gemma, de la Xarxa d'Intercanvi de Sants. En principi havia dit
que vindria jo a la trobada de demà, però finalment treballo i em serà
impossible ja que plego a les 21h. Cap dels altres membres de la
nostra xarxa té disponibilitat demà.

Em sap greu! A veure si per la propera podem.

Gemma