[Interxarxes] jornada d'intercanvi a Palamós, el dissabte 16.3.13

Xavier de Pedro xavi a confluencia.net
diu mar 3 22:51:17 CET 2013

Hola Alexan i Jordi:

Hem preparat un sistema de participació a distància a les trobades de
coordinació entre Xarxes d'intercanvi.
Si voleu provar-lo de cara a la trobada de proper divendres, digueu-nos
els nostres noms d'usuari a intercanvis.net, i seguiu aquestes
instruccions d'aquí:
http://intercanvis.net/Ajuda#bbb

I el lloc per accedir a la trobada amb BBB serà aquí:
http://intercanvis.net/InterXarxes#Trobades

Salut

Xavi

Al 02/03/13 00:07, En/na Xavier de Pedro ha escrit: