[Interxarxes] jornada d'intercanvi a Palamós, el dissabte 16.3.13

Xavier de Pedro xavi a confluencia.net
dis mar 2 00:07:33 CET 2013

Hola Alexan i Jordi:

Enhorabona per al iniciativa! La web intercanvis.net la mantenim entre
totes les xarxes d'intercanvi disperses per Catalunya: i la idea es que
la informació que hi conté també. Per tant, si us plau, afegiu la
informació de la vostra jornada d'intercanvi a l'agenda:
http://intercanvis.net/Ajuda#Agenda

I si voleu, com a notícia també.
http://intercanvis.net/Ajuda#Noticies

Per altra banda, us animem a que actualitzeu la pàgina de Palamós per a
que l'altre gent de les rodalies i que no us coneix encara us pugui
trobar, etc. L'acabo de crear i és en blanc, pràcticament.
http://intercanvis.net/Palamos

Com modificar la pàgina?. Mira: http://intercanvis.net/Ajuda#Wiki

Personalment jo no crec que hi pugui anar (tinc una trobada familiar).
Potser algú altre d'InterXarxes?
Si ningú pot, que sabeu que podríeu mostrar (si voleu) un video de 20
minuts d'una xerrada genèrica que vam fer a TEDxRamblas fa mesos.
http://intercanvis.net/TED

Salut, i enhorabona de nou per la iniciativa i empenta que porteu a Palamós!

Xavi

Al 01/03/13 17:12, En/na miau miau ha escrit: