[Interxarxes] Informació sobre el mercat

Xavier de Pedro xavi a confluencia.net
dic gen 16 07:32:49 CET 2013

Hola Karlin:

El Trocamarina és petitet: som unes 10 taules. I si, venen algunes
persones de fora del barri (la meitat, a prox).

Per un documental com el que dius suposo que us interessarà més el del
barri de Gràcia (Xaingra), barri de Sant Antoni (Trocantoni), barri de
Poble Sec (Trocasec), el de coneixements de Nou Barris, o de
Castelldefels, etc. Sembla que hi ha noves iniciatives mixtes
d'objectes, coneixements i serveis, com la de la Sagrera, etc. I també
seria interessant que parléssiu amb gent d'algun Banc del temps (el de
Gràcia, potser?).

En la majoria de casos, podràs trobar dades de contacte de la seva gent,
etc. a través del directori de Xarxes:
http://intercanvis.net/Xarxes

i si no trobes de qualsevol, pots escriure (si vols) a través de
http://intercanvis.net/tiki-contact.php

i te les passem en privat, etc.

Això no teu, evidentment que estarem encantats d'acollir-vos i parlar
amb vosaltres si voleu venir a Trocamarina (seria un honor per
nosaltres! :-)

Atentament

Xavi

Al 15/01/13 20:13, En/na Karin de Miguel Wessendorf ha escrit: