[Interxarxes] CONFIRMACIÓ INTERCANVI DISSABTE 29 HOSPITALET

Xavier de Pedro xavi a confluencia.net
dij set 27 23:08:11 CEST 2012

Sí, si, confirmat!
Jo no hi podré ser aquesta vegada a Trocaeulàlia, però és confirmat que
es fa.
Reenvio a l'adreça de contacte de trocaeulalia per a que ho rebem tothom
dels que estem coordinant el temà allà.
Salut
Xavi

P.d: He canviat l'event del calendari a "confirmat". No entenc què cal
canviar del dia 29 al dia 6 (això ja estava bé, no?).

Al 26/09/12 13:33, En/na Pedro ha escrit: