[Interxarxes] CONFIRMACIÓ INTERCANVI DISSABTE 29 HOSPITALET

Pedro pederindi a gmail.com
dic set 26 13:33:12 CEST 2012

Hola Paiportina,

intercanvis.net és una xarxa de xarxes. Enviant un missatge a
contacte, s'entén que tens algun problema tècnic amb la web.
Si el problema és sobre alguna xarxa, i sobre l'organització
d'aquesta, has de contactar amb ells.

Per ajudar-te una mica, si et fixes, a l'esdeveniment
http://intercanvis.net/tiki-calendar_edit_item.php?viewcalitemId=334
a la part final dóna un enllaç a la web del mercat/xarxa d'intercanvi:
http://intercanvis.net/Santa+Eul%C3%A0lia

si vas allà hi ha un email de contacte del mercat d'intercanvi en
qüestió. Prova a preguntar allà ;)

També pots provar als fòrums: A baix de tot, Bloc "Comunicació",
penúltim enllaç.
Dins hi ha diverses subseccions, en particular: Espai de Trobada
Intercanvis (2012)
Si entres, hi ha un tema que diu:
"Dia: 29 de setembre no podem a Trocaeulàlia. 6 d'octubre Ok a tothom."
http://intercanvis.net/tiki-view_forum_thread.php?comments_parentId=3083&topics_offset=4
on pots llegir com està el tema del mercat d'intercanvi a Santa
Eulàlia (dedueixo que L'H)

Així doncs, ja ho tens resolt.

I ja de pas, recordar a algun admin amb capacitats per canviar al
calendari del 29 de setembre al 6 d'octubre