[Interxarxes] volem comencar una xarxa d'intercanvi a Cardedeu

Xavier de Pedro xavi a confluencia.net
dij set 13 14:34:48 CEST 2012

Hola Eulàlia:

Podeu fer-ho sense cap problema a través d'intercanvis.net. Per veure
que podeu trobar en aquesta web, pots veure la nova secció que hem
escrit a la pàgina d'ajuda:
http://intercanvis.net/Ajuda#Qu_ofereix_intercanvis.net_

Benvinguts/des! :-)

Ah, tres coses més:

(1) poseu la informació de la vostra fira d'intercanvi a l'agenda comú,
per a que altre gent ho sapiga també en consultar l'agenda comú

---

(2) creeu-vos la vostra pàgina vosaltres mateixos si voleu. Està explicat a:
http://intercanvis.net/Ajuda#Afegeix_una_nova_localitat_o_xarxa

(si us cal ajuda, ja direu i us ho fem o ajudem a fer-ho, i actualitzem
la pàgina per aclarir el que calgui)

---

(3) Apunteu-vos a venir el proper Dissabte 6 d'octubre a la Trobada
"Espai de Trobada Intercanvis" que es farà a Barcelona tot el dia, per
poder dialogar entre les diferents xarxes d'intercanvi d'objectes,
coneixements, serveis, bancs de temps, ecoxarxes, ... per aprendre uns
dels altres, i poder elaborar recomanacions per a la gent que vol
començar noves xarxes (recomanacions a partir de l'experiència real
d'altra gent).

Més informació:
http://intercanvis.net/ETI

---

Fins aviat

Xavi
Un dels administradors d'intercanvis.net, i membre d'InterXarxes.

Al 11/09/12 14:35, En/na Xavier de Pedro ha escrit: