[Interxarxes] volem comencar una xarxa d'intercanvi a Cardedeu

Xavier de Pedro xavi a confluencia.net
dim set 11 14:35:33 CEST 2012

Per a qui vulgui respondre a aquesta persona, he fet una secció nova a
la pàgina d'Ajuda amb un esborrany de coses que es podrien respondre:
http://intercanvis.net/Ajuda#Qu_ofereix_intercanvis.net_

Amplieu o editeu com cregueu (és una pàgina wiki!)

Salut

Xavi

Al 11/09/12 10:45, En/na sense.resposta at intercanvis.net ha escrit: