[Interxarxes] Protocol en cas de €'s a una xarxa?

Xavier de Pedro xavi a confluencia.net
diu oct 21 18:02:21 CEST 2012

Hola Pedro:

Jo el que feia anys enrere en aquests casos, era:

1)  posar un comentari a l'oferta recordant que no es podien demanar
diners (al menys en moneda convencional) a canvi tot indicant la url
estil http://intercanvis.net/Ajuda#Intercanvis_sense_diners (per a que
la persona en rebés un avís per correu-e).

2) passar l'oferta d'oberta a tancada, indicant al camp causa del
tancament: "Invàlida - es demanen euros a canvi" (o quelcom similar que
vam posar fa anys a les opcions)

Si et calen més permisos a la web per fer alguna d'aquestes coses m'ho
dius i els assigno a tothom del grup d'interxarxes (tu ja hi ets a dins).

Una abraçada

Xavi

Al 21/10/12 13:03, En/na Pedro ha escrit: