[Interxarxes] dubte

Xavier de Pedro xavi a confluencia.net
dll oct 15 00:21:21 CEST 2012

Hola Clàudia:

Al 11/10/12 17:42, En/na Clàudia Manyà ha escrit:
> Hola!
> Veig que de tant en tant arriben missatges dirigits a xarxes en concret a
> través d'aquesta llista. Ho he revisat i he vist que almenys a Xaingra tenim
> el mail de l'administradora a la pàgina. En el cas del darrer mail, no puc
> obtenir el mail des d'on escriu, pel que no se com fer-ho per respondre.
> Suposo que si entro, busco el nom d'usuari... personalment se'm fa
> complicat, ja dedico molt més temps a aquests temes del què tinc..
Bé, pots enviar un missatge a l'usuari que sigui qui ens ha escrit a
través del sistema de missatgeria de la web (hi ha un requadre a la
columna dreta on diu "Missatges. No teniu cap missatge nou
<http://intercanvis.net/messu-mailbox.php>" i en clicar et porta a:
http://intercanvis.net/messu-mailbox.php

des d'on li pots escriure posant el seu nom d'usuari, etc.
Està explicat també a:
http://intercanvis.net/Ajuda#Envia_un_missatge_intern_a_un_usuari_amb_c_pia_al_seu_correu-e_
> Suposo que el fet que els missatges arribin a tota la llista és la manera
> més autogestionada possible per a no sobrecarregar a ningú, però la veritat
> és que això ha fet que augmentin bastant els mails d'interxarxes i que es
> barregin sol·licituds individuals amb el propi compartir entre xarxes, que
> és la finalitat amb la qual es va crear.
Correcte.

> És una sensació meva o aquests missatges distorsionen? Com els podríem
> ordenar?

Lo seu seria que la gent que envia aquestes preguntes genèriques les
enviés al fòrum, no a través del formulari de contacte.
Potser el més adequat és posar un enllaç als Fòrums a on ara diu
"Contacte", i l'enllaç de contacte moure'l a la part de baix.
¿Opinions?

Si ningú diu el contrari, potser ho moc d'aquí uns dies, quan torni a
tenir una estoneta per a coses d'aquestes.

> Alguna frase a l'apartat Contacte que adreci a posar-se en contacte amb les
> xarxes concretes a través del seu mail? I que almenys només arribin a
> aquesta llista els que són per temes de la web,...?
>
> No se, com dic, possiblement aquesta és la manera més senzilla de no
> sobrecarregar a ningú, però no m'acaba de quadrar...
He he, a mi tampoc, però a poc a poc anirem millorant el sistema, com
fins ara al llarg dels darrers anys.
Paset a paset
> Gràcies i fins aviat!!
De res i fins aviat