[Interxarxes] dubte

Clàudia Manyà claudiamanya a gmail.com
dij oct 11 17:42:26 CEST 2012

Hola!
Veig que de tant en tant arriben missatges dirigits a xarxes en concret a
través d'aquesta llista. Ho he revisat i he vist que almenys a Xaingra tenim
el mail de l'administradora a la pàgina. En el cas del darrer mail, no puc
obtenir el mail des d'on escriu, pel que no se com fer-ho per respondre.
Suposo que si entro, busco el nom d'usuari... personalment se'm fa
complicat, ja dedico molt més temps a aquests temes del què tinc..

Suposo que el fet que els missatges arribin a tota la llista és la manera
més autogestionada possible per a no sobrecarregar a ningú, però la veritat
és que això ha fet que augmentin bastant els mails d'interxarxes i que es
barregin sol·licituds individuals amb el propi compartir entre xarxes, que
és la finalitat amb la qual es va crear.

És una sensació meva o aquests missatges distorsionen? Com els podríem
ordenar?
Alguna frase a l'apartat Contacte que adreci a posar-se en contacte amb les
xarxes concretes a través del seu mail? I que almenys només arribin a
aquesta llista els que són per temes de la web,...?

No se, com dic, possiblement aquesta és la manera més senzilla de no
sobrecarregar a ningú, però no m'acaba de quadrar...

Gràcies i fins aviat!!

Clàudia