[Interxarxes] ETI 2012 Últims detalls!!!

Xavier de Pedro xavi a confluencia.net
dim oct 2 21:37:13 CEST 2012

Hola Agusti, Sergis i tothom:
(envio còpia a interxarxes per a que estiguem assabentats també per allà
dels darrers detalls de la trobada del proper dissabte a l'Aurea Social)

Si, pinta bé. Pel tema de fotocòpies, tantdebó hi hagi algú allà que hi
sàpiga com es fan (codis, o el que sigui), en cas de que calguin.
Tinc les targes de colors ja tallades des de fa dies (de forma casolana,
aprofitant retalls de diferents mides).
Fins aviat
Xavi

Al 02/10/12 14:53, En/na Agustí Isarch ha escrit: