[Interxarxes] Fwd: [caliu-info] Oberta la inscripció al curs pràctic d'introducció a Perl (10 novembre)

Pedro pederindi a gmail.com
dij nov 1 15:38:18 CET 2012

En relació al programa bancari cclite, que està escrit amb perl, hi ha un
curs per aprendre el llenguatge a nivell pràctic (i des de zero).
jo no podré assistir perquè tinc un de guifi.net (llàstima!)

potser a algú li interessa ;)

---------- Forwarded message ----------
From: Alex Muntada <alexm a caliu.cat>
Date: 2012/11/1
Subject: [caliu-info] Oberta la inscripció al curs pràctic d'introducció a
Perl (10 novembre)
To: Llista de correu de CALIU <caliu-info a cpl.upc.edu>

El proper 10 de novembre els Perl Mongers de Barcelona organitzem
un curs pràctic d'introducció a Perl. El curs està dirigit a tots aquells
que tinguin coneixements de programació però que no hagin programat
mai en Perl o hagin programat poc. Si teniu curiositat pel llenguatge
i voleu aprendre’n les bases el curs és una bona oportunitat per fer
un tast.

Les inscripcions ja estan obertes, les places són limitades i
s’assignen per ordre de pagament. Les entrades anticipades,
disponibles fins dilluns 5 de novembre, valen 25€. Aprofiteu el
descompte!

Teniu tota la informació del temari, el lloc i les inscripcions a la
pàgina oficial del curs (curs.perl.cat). També podeu seguir les
novetats a @cursperl i @barcelonapm.

Salut i Perl

--
Organització del Curs de Perl
http://curs.perl.cat/

Por favor, evite enviarme documentos adjuntos en formato Word o PowerPoint.
Vea http://www.gnu.org/philosophy/no-word-attachments.html
Utilice herramientas libres como
https://www.libreoffice.org/download/
http://www.abisource.com/download/